دسته‌بندی نشدهرویدادها

وبینار «از مهارت‌های نرم تا مسیر شغلی دیجیتال مارکتینگ

انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی، وبینار «از مهارت‌های نرم تا مسیر شغلی دیجیتال مارکتینگ» را برگزار می کند.

انجمن علمی دانشجویی مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی، وبینار «از مهارت‌های نرم تا مسیر شغلی دیجیتال مارکتینگ» را برگزار می کند.
به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در گذشته اگر قصد داشتید به عنوان یک دیجیتال مارکتر در شرکت‌های مختلف استخدام شوید، تنها کافی بود یک رزومه خوب داشته باشید و در مصاحبه به سوالات فنی آن‌ها پاسخ دهید. اما این روزها با پررنگ شدن اهمیت مهارت‌های غیرفنی، بی‌شک برای استخدام شدن و همکاری با کسب‌وکارهای مختلف به مهارت های نرم نیاز خواهید داشت.
طبق مطالعات انجام شده، تقریبا بخش زیادی از استخدامی های جدید طی ۱۸ ماه از بین می روند و شکست می‌خورند. تنها ۱۱ درصد از این شکست ها به دلیل فقدان مهارت های سخت بوده و مابقی ناشی از نبود مهارت‌های نرم است.
مهارت های نرم در رزومه‌نویسی، عملکرد و مصاحبه‌های شغلی، موفقیت در برقراری ارتباط با همکاران و در سایر زمینه‌های زندگی، نقش مهمی دارند.
اگر تابه‌حال سری به آگهی‌های شغلی در سایت‌های کاریابی زده باشید، احتمالا دیده‌اید که بسیاری از کارفرماها، مهارت نرم به‌ خصوصی را برای جایگاه‌های شغلی مورد نیازشان، الزامی یا مطلوب می‌دانند. مهارت های نرم در بیشتر شغل‌ها و صنعت‌ها قابل انتقال هستند و گاهی یک مهارت نرم می‌تواند ضعف مهارت سخت شما را پوشش دهد و شانس شما را برای دریافت آن جایگاه شغلی افزایش دهد.
این برنامه با ارائه میر محتشم ـ کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ، میر محتشم؛ کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ، چهارشنبه ۲۰ بهمن، ساعت ۱۹، به صورت آنلاین برگزار می شود.
علاقه‌مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://rooydadestan.ir/?p=36706 مراجعه کنند.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا