اجتماعیزنجانزنجان- سردبیر

خدمات اداره‌کل کار و تعاون الکترونیکی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی گفت: ارائه خدمات به صورت غیر حضوری باعث رضایت مندی بیشتر مردم می شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار کار، طیب جعفری در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، نوع نگاه انسان به کار و مسئولیت را از امور مهم اخلاق مطلوب اداری دانست و تصریح کرد: کسی که کار و مسئولیت را امانت بداند و آن را وسیله عزتمندی و سرمایه شکوفایی خویش ببیند، از کار کردن احساس رضایت و خشنودی می‌کند.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع، عنوان کرد: زمانی باید از کارکرد خودمان راضی باشیم که مردم خدمت ما را لمس کرده و نسبت به اقدامات ما دیدگاه مثبت داشته باشند. در این صورت است که مشخص می‌شود ما کار خود را درست انجام داده‌ایم.

 وی با اشاره به بند سه ماده پنج نظامنامه حقوق شهروندی، تعیین زمان برای رسیدگی به کار ارباب رجوع را ضروری دانست و خواستار پیگیری این مهم توسط معاونت‌های اداره‌کل شد.

جعفری همچنین با تاکید بر ارائه اکثر خدمات اداره‌کل به صورت الکترونیکی، خاطرنشان کرد: با افزایش ارائه خدمات در بستر وب و عدم نیاز به حضور ارباب و رجوع به صورت فیزیکی، ضمن افزایش رضایت مندی از ارائه خدمات، روند کار نیز تسریع خواهد شد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا