دسته‌بندی نشدهشرکت های خلاقکسب و کارهای نوپا

بررسی تاثیر شبکه‌های اجتماعی در موفقیت کسب و کارهای نوپا

فعالان حوزه زیست بوم استارت‌آپی کشور در نشستی با عنوان «صبحانه با طعم کسب‌و‌کار»تاثیر شبکه‌های اجتماعی در موفقیت کسب و کارهای نوپا بررسی کردند


به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری برنا؛ عرفان اندرونی، دبیر رویداد دورهمی اهالی اکوسیستم استارت‌آپی در خصوص برنامه‌های این رویداد گفت: «امسال این دومین رویداد صبحانه است و در نظر داریم تا پایان سال دو رویداد دیگر به صورت فصلی برگزار کنیم. هدف از برگزاری این رویدادها، معرفی خدمات یسناتیم، شرکت دانش بنیان به اکوسیستم استارت‌آپی و شبکه سازی خاص است.»
مدیر محتوا ادوایس, نخستین سخرانی بود که با عنوان «از بریف تا خروجی محتوا» سخنرانی کرد. پارسا کاکوئی به کسب و کار‌هایی اشاره کرد که با چالش نبود تیم دیجیتال مارکتینگ مواجه‌اند و برای انجام طرح های خود نیاز به برون‌سپاری دارند.
آقای کاکوئی در مورد چالش‌های تیم‌سازی گفت: «استخدام نیروی متخصص، بیمه افراد، حجم کار، نگه‌داشتن نیروی متخصص از جمله چالش‌های رایج در تیم سازی است».
پارسا کاکوئی در خصوص چالش‌های کار با آژانس‌های تبلیغاتی افزود: «انتقال اطلاعات و اعتماد، گزارش‌دهی بی طرف، هزینه، سرعت اجرا، سرعت تغییرات و پشتیبانی از چالش‌های کار با آژانس‌ها هستند».
مدیر محتوا ادوایس در نتیجه گیری صحبت هایش گفت:گروه‌هایی که بتوانند به سوالهایی همچون هدفت چیست؟مخاطبت کیست؟ چه کانال توزیعی را در نظر دارید؟ پاسخ درستی دهند‌, بهتر مدیریت زمان کرده و خروجی مطلوبی را خواهند داشت.
در ادامه پیوند آزادی به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ یک شرکت تحلیل سئو سایت‌های کسب و کاری در خصوص تجربیات خود در عرصه فروش صحبت کرد.
آزادی در خصوص برندینگ و از اهمیت آن گفت: «اولین قدم این است که استراتژی خودتان را داشته باشید و پرسونای مخاطبتان را بشناسید».
این مدیر دیجیتال مارکتینگ در مورد تاثیر بالای ایمیل مارکتینگ و فعالیت در شبکه های اجتماعی برای کسب‌وکار‌های b۲b هم اشاره کرد.

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا