آگهی استخدامدسته‌بندی نشده

استخدام در شرکت ستاره درخشان خوشنام پارس (استخدام جدید – سال 1401)

شرکت ستاره‌ درخشان خوشنام فارس به نشانی: شیراز، شهرک گلستان، فلکه دوم، بولوار فشارقوی، نبش کوچه لاله 10، طبقه دوم واحد3 و تلفن:07136209025: منظور تأمین نیروی انسانی مورد نظر خود از میان واجدین شرایط در مقطع تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طب صنعتی طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی، اقدام به جذب نیروی قراردادی برای انجام امور دفترداری در محدوده شهرستان شیراز می‌نماید.

1- شرایط عمومی استخدام قراردادی :

1-1 داشتن تابعیت ایرانی

2- 1عدم اعتیاد به مواد مخدر و هرگونه دخانیات

3-1 نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر و سوء پیشینه کیفری

4-1 داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار دفترداری

5-1 نداشتن منع قانونی برای استخدام و تعهد خدمتی به دیگر سازمانها در زمان شروع به کار

6-1 احراز صلاحیتهای عمومی به تأیید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه

7-1 داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت سربازی(هیچگونه معافیت پزشکی قابل قبول نیست)

2- شرایط اختصاصی استخدام قراردادی:

1- 2-عنوان شغل، دفتردار(شامل وظایف شغلی امور دفتری، تایپ، منشی‌گری و نظایر آن) می‌باشد و متقاضیان مرد و زن، مجاز به انتخاب کد رشته‌های شغلی مذکور می باشند. داوطلبان می‌بایست توانمندی تایپ حرفه‌ای داشته و بر مهارتهای عمومی کار با کامپیوتر نیز تسلط کافی داشته باشند.

2-2داشتن لیسانس در رشته‌های مندرج در جدول1 این آگهی

3-2-داشتن  حداکثرسن   32 سال تمام برای دارندگان مدرک کارشناسی تا تاریخ 1401/08/23 (متولدین1369/08/23 بامدرک کارشناسی مجاز به شرکت در آزمون می باشند).

تبصره1-مدت خدمت سربازی (حداکثر24ماه) به سقف سن اضافه می‌شود.

تبصره2-به سقف سن داوطلبان متأهل یک سال و بازاء هر فرزند نیز یکسال، حداکثر  و جمعا تا 5 سال قابل اضافه شدن است.

تذکر 1: داوطلبانی می توانند نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند که تا تاریخ آخرین روز مهلت ثبت نام، فارغ التحصیل شده و خدمت وظیفه آنها پایان یافته و یا معافیت آنها قطعی شده باشد.

تذکر2: محدوده سنی ذکر شده به ازای تمام مقاطع یکسان است و داشتن سابقه کار یا مدرک تحصیلی بالاتر از موارد پیش‌بینی شده در آگهی تأثیری در افزایش سن داوطلب ندارد.

4-2- داوطلب باید بومی واجد شرایط شهرستان محل خدمت انتخابی باشد

 تعریف بومی در این آگهی استخدام :

متقاضیانی  که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند در محل انتخابی بومی محسوب می شوند:

1-4-2- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی، با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

2-4-2- داوطلب حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی-راهنمایی – دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد( ارائه گواهی معتبر از اداره آموزش و پرورش شهرستان یا دانشگاه محل تحصیل)

3-4-2- فرزندان کارمندان رسمی، پیمانی و قراردادی دولت یا نیروهای مسلح (شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد(مشروط به اینکه حد اقل 4 سال در شهرستان مورد تقاضا خدمت نموده باشند با ارائه گواهی معتبر از کارگزینی محل خدمت یا بازنشستگی).

4-4-2-داوطلب یا پدر یا مادر یا همسر وی حداقل چهارسال سابقه پرداخت بیمه در شهرستان محل تقاضا برای استخدام داشته باشند(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفا برای یکی از موارد مذکور قابل احتساب است با ارائه گواهی معتبر از اداره تأمین اجتماعی).

تذکر1: بجز افراد واجد 1-4-2، سایر داوطلبان می بایست درتاریخ اعلام شده برای تطبیق مدارک ، تاییدیه‌ای از مراجع ذیصلاح متناسب با هریک از بندهای اعلام شده ارائه نمایند (ارائه گواهی سکونت بعنوان مستند بومی بودن افراد قابل قبول نخواهد بود).

3-نحوه ثبت نام:

ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی به شرح ذیل انجام می‌گیرد:

1-3- ورود به پایگاه اینترنتی به آدرس https://azmoon.sutech.ac.ir

2-3- تکمیل فرم ثبت نام هر مرحله و تأیید آنها.

3-3- تأییدیه نهایی با توجه به اطلاعات وارد شده توسط داوطلب.

4-3- دریافت شماره پرونده و کد رهگیری.

تذکر1: ثبت نام منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری از سیستم می باشد.

4- مدارک مورد نیاز ثبت نام الکترونیکی:

1-4- تکمیل برگ درخواست شغل الکترونیکی در سامانه ثبت نام. با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت به عمل آید .

تذکر1 : داوطلب با امضای فرم ثبت نام و شرکت در آزمون صریحا و تلویحا اقرار به علم کامل به مفاد آگهی نموده است و در آینده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

2-4- پرداخت وجه ثبت نام به مبلغ هشتصد هزار ریال از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت نام.

تذکر2: پس از واریز وجه تحت هیچگونه شرایطی هزینه ثبت نام مسترد نمی‌گردد.

3-4- اسکن یک قطعه عکس 4× 3 که بایستی متناسب با توضیحات بند 5 باشد.

4-6-3-اسکن صفحات کامل شناسنامه- کارت ملی – مدرک تحصیلی – کارت پایان خدمت یا معافیت دائم   5-4 -داوطلبان می بایست هنگام ثبت نام ،آدرس دقیق و شماره تلفن همراه و ثابت و ایمیل خود را به صورت دقیق وارد نمایند. آدرس و شماره تلفنهای وارد شده ملاک اطلاع رسانی خواهد بود و چنانچه به داوطلب پیامک یا ایمیل ارسال شده و یا تماس تلفنی گرفته شود و به هر دلیلی پاسخگو نباشد از ادامه فرایند استخدام کنار گذاشته خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت .

5 نحوه تهیه فایل تصویر داوطلب:

1-5- حجم فایل اسکن عکس 4×3 کمتر از 100کیلوبایت باشد.

2-5- عکسی که تصویر از روی آن تهیه می شود لازم است تمام رخ بوده و در سال جاری تهیه شده باشد.

3-5- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

6- مهلت ثبت نام:

1-6- متقاضیان واجد شرایط می توانند از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1401/08/23 لغایت ساعت 24 روز ‌شنبه مورخ 1401/09/05نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس اینترنتی

https://azmoon.sutech.ac.ir اقدام نمایند.

2-6 در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص ثبت نام با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

تلفن : 07137353101

ساعات پاسخگویی :شنبه تا چهارشنبه 12:30-8

 (داوطلب گرامی، شماره پشتیبانی صرفا جهت رفع اشکالات ثبت نام می باشد. خواهشمند است به منظور رعایت حقوق سایر شرکت کنندگان از طرح سوالات خارج از موضوع پرهیز نمایید)

 7- کارت ورود به جلسه، زمان و مکان آزمون:

1-7- داوطلبان جهت رویت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون، می‌توانند روزهای سه شنبه 1401/09/08 وچهارشنبه مورخ 1401/09/09 با درج کد ملی و کد رهگیری در محل مورد نظر در سایت https://azmoon.sutech.ac.ir اقدام نمایند.

2-7- همراه داشتن کارت ورود به جلسه به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی است. در غیر اینصورت از ورود افراد به جلسه ممانعت به عمل خواهد آمد.

3-7- پیش بینی اولیه برای زمان برگزاری آزمون کتبی روز پنج شنبه  مورخ 1401/09/10  از ساعت 14 الی 16 می‌باشد که در صورت صدور مجوز برگزاری آزمون توسط مراجع ذی ربط، آزمون  در این تاریخ برگزار خواهد شد. هرگونه تغییر در ساعت، روز و محل برگزاری آزمون و سایر موارد این آگهی از طریق همین سامانه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

4-7- آدرس  دقیق محل  برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

5-7 – برگزاری آزمون جهت داوطلبان در شهر شیراز خواهد بود .

6-7 – نتایج آزمون کتبی یک هفته پس از آزمون اعلام خواهد شد.

7-7-درزمان تطبیق مدارک ،که تاریخ آن متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.  مصاحبه عمومی و تخصصی و در صورت لزوم، آزمون روان‌شناسی نیز از داوطلبین پذیرفته شده درآزمون کتبی  انجام می شود و داوطلبین می بایست کلیه مدارک لازم جهت صحت سنجی را ارائه نمایند. بدیهی است به  مدارک و مستنداتی که بعد از این تاریخ ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و پس ازآن مصاحبه تخصصی برگزارمی شود

8-7- اعلام اسامی پذیرفته شدگان پس از اتمام مصاحبه تخصصی صورت خواهد گرفت.

  8 مفاد آزمون به شرح ذیل است:

تعداد سوالات آزمون 80 سوال شامل :(20سوال هوش و استعداد)، (10 سوال معلومات عمومی و اداری)، (20 سوال  مهارتهای عمومی کامپیوتر)، (20 سوال ادبیات و نگارش فارسی)، (10 سوال زبان انگلیسی)، بصورت تستهای چهار گزینه ای دارای نمره منفی و بدون ضریب خواهد بود که داوطلبان باید در مدت 80 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

9-عناوين محل های استخدامی و شرایط مدرک تحصیلی

جدول1: عناوین محل‌های استخدامی و شرایط مدرک تحصیلی

ردیف نام شهرستان مورد تقاضا تعداد مورد نیاز

(مرد یازن)

مقطع و رشته‌های تحصیلی مورد قبول بومی
1 شیراز 4 نفر لیسانس در یکی از رشته های زیر:

·   کلیه گرایشهای مدیریت

·   علوم ارتباطات اجتماعی

·   مهندسی صنایع

·   کلیه گرایشهای فناوری اطلاعات

شهرستان شیراز

تذکرات بسیار مهم

تذکر 1 -داوطلبان، تنها مجاز به انتخاب یک کد محل استخدامی می باشند و ضروری است شرایط بومی آن کد محل را داشته باشند.

تذکر2:انتخاب داوطلبان جهت دعوت به مرحله مصاحبه به ترتیب بالاترین نمره کل کسب شده در آزمون ، با در نظر گرفتن ظرفیت پیش بینی شده و به میزان 3 برابر ظرفیت با رعایت اولویت های مندرج در آگهی صورت می‌پذیرد.

تذکر3: هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی به آدرسhttps://azmoon.sutech.ac.ir خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.

تذکر4: لازم به تأکید است کلیه متقاضیان می بایست شرایط و ضوابط مندرج در این اطلاعیه را دقیقا” مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .چنانچه در هر مرحله از فرایند آزمون و جذب  مشخص شود که متقاضی واجد شرایط مندرج در  این اطلاعیه نبوده است از مراحل پذیرش حذف خواهد شد و هزینه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.

تذکر5: این اطلاعیه هیچ گونه تعهدی در استخدام داوطلبین ایجاد نمی نماید و کارفرما و پیمانکاربا توجه به شرایط متغیرکار در قبول یا رد داوطلبین کاملا مختارند.

تذکر 6: انتخاب نهایی داوطلبان پس از آزمون، تأیید مدارک، انجام مصاحبه روانشناسي و تخصصي متناسب با نيازهاي شغلي مورد نظر ، تأیید پزشک معتمد شرکت ، موفقیت در معاینات بدو استخدام متناسب با شغل اپراتوری و انجام مراحل مربوط به هسته گزینش صورت می گیرد. داوطلبان مي بايست قبل از جلسه مصاحبه در تاريخي كه اعلام خواهد شد با همراه داشتن كليه مدارك تحصيلي، بومي و هويتي خود به محل تعيين شده توسط مجري مراحل آزمون مراجعه نمايند و درصورت تأييد مدارك، مجاز به شركت در جلسه مصاحبه خواهد بود. به مداركي كه بعد از اين تاريخ ارائه شود ترتيب اثر داده نخواهد شد

تذکر7 : شرط استخدام قراردادی دریافت گواهینامه موفقیت در دوره های بدو خدمت و گذراندن زمان کارورزی به مدت 3 ماه  می باشد

تذکر8: از داوطلبان پذیرفته شده، تعهد محضری اقامت درمحدوده محل کار تا پایان دوره خدمت اخذ خواهد گردید.

جدول شماره 2:برنامه زمانی آزمون:

ردیف عنوان تاریخ
1 ثبت نام در سامانه دوشنبه 23 آبان ماه1401 تا ‌شنبه 05  آذرماه 1401
2 ویرایش اطلاعات داوطلبان دوشنبه 07 آذرماه 1401
3 صدور کارت ورود به جلسه آزمون ازطریق سایت سه‌شنبه 8 آذرماه  1401
4 برگزاری آزمون کتبی عصر پنجشنبه 10 آذر 1401
5 بررسی مدارک و شرایط اولیه پذیرفته شدگان آزمون کتبی و اعلام نتیجه اولیه آزمون کتبی متعاقبا اعلام خواهد شد
6 انجام مصاحبه متعاقبا اعلام خواهد شد

 

مشاهده بیشتر

اخبار مرتبط

دکمه بازگشت به بالا