وفاق ملی برای سرمایه‌گذاری در ایران ماهر
چرا مهارت؟ چرا میدری؟

وفاق ملی برای سرمایه‌گذاری در ایران ماهر

پرسش «چرا مهارت»؟؛ پاسخی روشن دارد: زیرا مهارت، کلید گشودن قفل کاخ رفیع اشتغال و رونق اقتصادی است.
غلامحسین محمدی، دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی شد
با حکم معاون اول رئیس جمهور:

غلامحسین محمدی، دبیر شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی شد

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور و رئیس شورای عالی آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی در حکمی، «غلامحسین محمدی» را به سمت دبیری این شورا منصوب کرد.
بهره‌مندی دانش‌آموزان از آموزش‌های مهارتی باکیفیت در طرح همنوا
در آیین آغاز سال تحصیلی مطرح شد:

بهره‌مندی دانش‌آموزان از آموزش‌های مهارتی باکیفیت در طرح همنوا

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور با حضور در آیین آغاز سال تحصیلی در هنرستان پسرانه هفتم تیر تهران، طرح همنوا را به عنوان طرحی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان هنرستانی از تجهیزات و آموزش‌های باکیفیت با هم‌آفرینی بین‌دستگاهی وزارت‌خانه‌های تعاون، کارو رفاه اجتماعی و آموزش‌وپرورش و این سازمان، برشمرد.
ایجاد پیوند بین نظام آموزش مهارتی و آموزش‌وپرورش غیردولتی
 توافق‌نامه همکاری سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور و کنسرسیوم تربیت معلم مدارس غیردولتی

ایجاد پیوند بین نظام آموزش مهارتی و آموزش‌وپرورش غیردولتی

 توافق‌نامه همکاری سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور و کنسرسیوم تربیت معلم مدارس غیردولتی در راستای ایجاد پیوند بین نظام آموزش مهارتی غیر رسمی و بخش غیردولتی آموزش‌وپرورش، باحضور فاطمه منصوری، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت و عظیم محبی، مدیرعامل موسسـه پیشرفت دانش پایدار فردا امضا شد.
 مدرک گرایی یا مهارت‌آموزی؛ انتخاب آینده ساز برای نسل جوان
یادداشت مهارتی؛

 مدرک گرایی یا مهارت‌آموزی؛ انتخاب آینده ساز برای نسل جوان

جامعه ما در دوراهیِ نمادینِ «مدرک» و «مهارت» گرفتار آمده است. سال‌هاست که ارزش اجتماعی یک فرد نه با توانایی‌های عملی و قابلیت‌های حرفه‌ای، که با کاغذی تحت عنوان «مدرک دانشگاهی» سنجیده می‌شود. این نگرش، نه تنها بحران بیکاری را در میان انبوه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشدید کرده، بلکه بازار کار را نیز از وجود نیروهای کارآمد و  متخصص تهی ساخته است.
تداوم آموزش‌های مهارتی با سه‌جانبه‌گرایی و اتصال مهارت‌آموزان به بازارکار
معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور:

تداوم آموزش‌های مهارتی با سه‌جانبه‌گرایی و اتصال مهارت‌آموزان به بازارکار

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور در شورای مهارت شهرستان پردیس با بیان اینکه تداوم آموزش‌های مهارتی بدون سه‌جانبه‌گرایی و مشارکت و تنها با اتکا بر منابع دولتی با شکست مواجه خواهد شد، بر مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در امر آموزش و تربیت نیروی ماهر بر اساس زیست بوم منطقه تأکید کرد. 
سمینار تحول در حکمرانی آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای برگزار می‌شود
با هدف به‌کارگیری الگوهای حکمرانی موفق در آموزش‌های مهارتی؛

سمینار تحول در حکمرانی آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای برگزار می‌شود

سمینار «تحول در حکمرانی آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای برای پیشبرد نوآوری و رشد مهارت‌ها با هدف تحول در حکمرانی آموزش‌های مهارتی» به همت سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور و با مشارکت یونسکو-یونیووک و دفتر یونسکو در تهران و حمایت مالی آژانس همکاری بین‌المللی کره‌جنوبی(کوییکا)، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه در مرکز تربیت مربی فنی‌وحرفه‌ای، برگزار می‌شود.
تبدیل مراکز فنی و حرفه‌ای به نمایشگاه‌های فروش/آشنایی مهارت‌آموزان با دوره‌های فروش اینترنتی
650 مرکز سازمان فنی و حرفه ای به نمایشگاه فروش تبدیل می‌شوند
میدری در آیین افتتاح رویداد ملی توربو فروش اعلام کرد:

650 مرکز سازمان فنی و حرفه ای به نمایشگاه فروش تبدیل می‌شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم اکنون در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طرحی آغاز شده است تا 650 مرکز این سازمان به نمایشگاه فروش تبدیل شوند و در نظر داریم این تعداد به تدریج در آینده افزایش یابد.
تشکیل «صندوق مهارت» برای حمایت از مهارت آموزان و آموزشگاه‌های آزاد | بورسیه آموزشی مربیان و کارشناسان منتخب مهارت‌های پیشرفته
رییس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور، خبر داد:

تشکیل «صندوق مهارت» برای حمایت از مهارت آموزان و آموزشگاه‌های آزاد | بورسیه آموزشی مربیان و کارشناسان منتخب مهارت‌های پیشرفته

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور از راه‌اندازی صندوق مهارت، با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و با هدف حمایت از مهارت آموزان، آموزشگاه‌های آزاد و زیست بوم مهارت‌آموزی کشور خبر داد و افزود: این صندوق خروجی یک رویکرد سه‌‌جانبه‌گرایانه است که در این رویکرد، دولت، کارفرمایان و مهارت‌آموزان در شکل گیری این صندوق مشارکت خواهند داشت.
قبلی۲بعدی