بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۲۰۸۳
محمد رضا صادق پور و نوید ملک ثابت دو تن از افراد باسابقه و دارای کارنامه اسکواش از دغدغه های خود گفتند و تاکید کردند؛ فدراسیون اسکواش به بهانه جوانگرایی دارندگان افتخارات ملی و جهانی را اسکواش را کنار نگذارد و به روال ناصیح خود ادامه ندهد.
پنجشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار ما، آنها که نامه ای نیز با این موضوع در فضای مجازی و خبرگزاری ها منتشر کرده اند اظهار داشتند: فدراسیون اسکواش به کسانی که در این رشته ورزشی زحمت کشیده اند و بیش از هر کسی برای آن خون دل خورده اند احترام بگذارد و صدایشان را بشنود.
آنها می گویند اسکواش  می تواند در بازی های آسیایی و نیز المپیک مدال آور باشد و نباید با رفتارها و تصمیمات سلیقه ای از فرصت را از کشورمان و از این رشته آینده دار دنیا سلب کنیم. رفتار فدراسیون در برابر فعالان و افراد شاخص رشته اسکواش سلیقه ای است و نباید این رشته مهم قربانی تصمیمات احساسی و سلیقه ای شود.
بر اساس این گزارش آنها می گویند فدراسیون اسکواش  بعد از سال ها فعالیت، تلاش های آنها را نادیده گرفته و به نامه دلسوزانه آنها نیز توجهی نمی کند.
آنها  می گویند: رئیس فدراسیون می گوید به دنبال جوانگرایی تیم برای مسابقات المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس هستند. اگر واقعا به دنبال جوانگرایی تیم هستند چرا نوید ملک ثابت با 30 سال سن و در اوج جوانی دعوت نشده است. چرا چهره پرتلاش و دلسوز که از افتخارات این رشته و دارای مقام است و تجربه فراوانی نیز دارد مثل محمد رضا صادق پور دعوت به عمل نمی آید.
محمد رضا صادق پور  که از با تجربه های اسکواش است می گوید: تمام خواسته‌های ما از رییس فدراسیون در جهت پیشرفت اسکواش است و برای خود چیزی نمی خواهیم، نگران این هستیم که این رشته به دلیل برخی تصمیم ها نابود شود.
وی  با بیان این که اسکواش نیاز به حمایت و همدلی دارد خاطرنشان کرد: نامه ما از روی دلسوزی و وطن پرستی است تا سرمایه های این رشته از کشور خارج نشوند و حفظ شوند. چرا رییس فدراسیون به جای واکنش به خواسته‌های به حق این رشته و دلسوزان آن پا روی سرمایه‌های ملی می گذارد.
وی تصریح کرد گفت: فدراسیون می‌گوید شما دیگر پیر شده‌اید و امکان حضور در المپیک را ندارید. مگر من و یا ملک ثابت چند سال داریم که شرایط شرکت در المپیک را نداشته باشیم. من به تیم ملی پشت نکرده‌ام بلکه دلسوز این رشته هستم.
صادق پور افزود: سالها کاپیتان تیم ملی و  قهرمان ایران و سوم آسیا شدم الان هم وظیفه‌ خودم می دانم که به  این رشته کمک کنم تا روزی هم که به ما  نگویند که برویم از این رشته و علاقه خود دست نمی کشیم.
این عضو با سابقه رشته اسکواش با اشاره به اینکه نباید به بهانه جوان‌گرایی  ما را حدف کنند گفت: قهرمانان این رشته همه بالای ۳۰ ساله هستند یعنی اوج پختگی این رشته  ۳۶ سالگی استه یعنی اکثر قهرمانی‌های جهان ما الان آخرین قهرمان ۳۹ سالگی قهرمان جهان شده اما در ایران عضو این رشته  ۳۰ سالشه بهش میگن پیر شدی!!!
وی یادآور شد ما به همراه اعضای دیگر از جمله نوید ملک ثابت می خواهیم انتخابات این رشته، انتخابی جام جهانی و مسابقات بین المللی و نیز برنامه های جایزه بزرگ وسرمایه گذاری برای حمایت از این رشته، تربیت نیرو و ... جدی گرفته شود و افراد خاک خورده و استخوان خرد کرده این رشته به کمک این رشته بیایند.
گزارش: امیر علی بینام

ارسال نظرات