بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۶۰۵۸
بیستمین جلسه هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با دستور کار تهیه و تصویب تقویم جلسات هیات رئیسه در سال 1403 و نیز، بررسی برنامه‌های راهبردی و عملیاتی اتاق بازرگانی مشهد در سال جاری برگزار شد.
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشهد، «محمود امتی»، عضو هیات رئیسه اتاق خراسان رضوی در خصوص جزئیات این نشست اظهار داشت: در بیستمین جلسه هیات رئیسه، در خصوص تهیه و تصویب تقویم جلسات هیات رئیسه در سال 1403 بحث و تبادل نظر گردید و برنامه‌های راهبردی و عملیاتی اتاق بازرگانی مشهد در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: بخشی از بررسی مبحث برنامه های عملیاتی و راهبردی اتاق در سال جاری به جلسه آینده هیات رئیسه و در فرصت مغتنم دیگر، موکول گردید.

امتی، از رئیس اتاق بازرگانی کرمان به عنوان مهمان ویژه بیستمین جلسه هیات رئیسه اتاق مشهد نام برد و گفت: در مباحثی که با آقای طبیب زاده مطرح گردید، مقرر شد در حوزه های مشترک اقتصادی دو استان همچون پسته، گردشگری، آب و انرژی و معدن، همچنین همگرایی اتاق های شرق کشور ، جلسات مشترکی در قالب نشستهای دوجانبه بین دو استان برگزار شود تا در عرصه بررسی کارشناسانه و مطالبه‌گری برای رفع چالش‌های موجود در این موضوعات، با قدرت بیشتری بتوان گام برداشت.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر