صنایع دستی و توسعه کارآفرینی

صنایع دستی و توسعه کارآفرینی

 تعیین مسیر کنفرانس جهانی ۲۰۲۴ اقتصاد خلاق
آرین کربلائی:

 تعیین مسیر کنفرانس جهانی ۲۰۲۴ اقتصاد خلاق

بر اساس اعلام موسسه انتشارات اقتصاد خلاق، کنفرانسی به عنوان اقتصاد خلاق در سال ۲۰۲۴که ۱۷ تا ۱۹ ژوییه امسال در جاکارتای اندونزی برگزار شد، مسیر حرکت این اقتصاد نوظهور مشخص خواهد شد.
تاثیر مقالات علمی بر پیشرفت شغلی و تحصیلی
هوش مصنوعی می‌تواند ۱۲ میلیون نفر را تا سال ۲۰۳۰ مجبور به تغییر شغل کند
تحلیلگران:

هوش مصنوعی می‌تواند ۱۲ میلیون نفر را تا سال ۲۰۳۰ مجبور به تغییر شغل کند

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که هوش مصنوعی تا پایان دهه جاری میلادی ۱۲ میلیون نیروی کار را مجبور به تغییر شغل خواهد کرد. کارشناسان می‌گویند اگر افراد مهارت‌های خود را مطابق با تغییرات آینده تنظیم نکنند، ممکن است برای پیداکردن شغل جدید دچار مشکل شوند.
استعلام‌های ۱۳ گانه و چالش‌های سرمایه‌گذاران گردشگری
حسین خانی بررسی کرد

استعلام‌های ۱۳ گانه و چالش‌های سرمایه‌گذاران گردشگری

استعلام‌های ۱۳ گانه در خصوص مجوزهای طرح‌های سرمایه‌گذاری و مشکلات ناشی از عدم شفافیت و نبود زیرساخت‌های الکترونیکی سرمایه‌گذاران را با چالش‌های متعددی مواجه می‌کند.
دلایل شکست غول‌های کسب‌وکار در جانشین‌پروری
بررسی یک تجربه؛

دلایل شکست غول‌های کسب‌وکار در جانشین‌پروری

شکست فرآیند تغییر مدیرعامل اغلب به این دلیل است که رهبر جدید سازمان مهارت لازم برای مدیریت سازوکار قدرت را ندارد.
مرکزیت حمایت اکوسیستم فناوری و نوآوری در تهران یک «چالش» است
عصر ایده‌های استارت‌آپی و رونق کسب‌وکار

عصر ایده‌های استارت‌آپی و رونق کسب‌وکار

در عصر حاضر، ایده‌های استارت‌آپ بسیار زیادی وجود دارند که در همان ابتدای کار مردود شده و یا پس از گذشت زمان و پرداخت هزینه زیادی با شکست مواجه می‌شوند.
انتخابات هشتم تیر ماه و نیم نگاهی به چشمه زلال غدیر
ایران چشم انتظار است؛

انتخابات هشتم تیر ماه و نیم نگاهی به چشمه زلال غدیر

در حالی به انتخابات هشتم تیر ماه (چهاردهمین دوره ریاست جمهوری) نزدیک می شویم که کشورمان تحولات سیاسی و اجتماعی ویژه ای را سپری می نماید، سقوط هلیکوپتر رئیس دولت سیزدهم و همراهانش، حادثه ساده ای نبود، چه اینکه میلیون ها ایرانی با چشمان اشکبار و دل های مالامال از غم این شهیدان راه خدمت را به سوی جایگاه ابدیشان بدرقه کردند.
چگونه کاندیداها می‌توانند آرای نسل Z را جذب کنند؟
انتخابات و نسل Z؛ تاثیر اینترنت بر آرای جوانان

چگونه کاندیداها می‌توانند آرای نسل Z را جذب کنند؟

جلب آرای نسل Z تنها به ارائه برنامه‌های خوب و خوش آب و رنگ محدود نمی‌شود. این نسل به‌طور خاص به صداقت و شفافیت کاندیداها اهمیت می‌دهد. دهه‌هشتادی‌ها و حتی دهه هفتادی‌ها به دنبال رهبرانی هستند که بتوانند به وعده‌های خود عمل کنند و به‌طور واقعی به بهبود شرایط زندگی مردم کمک کنند. بنابراین، کاندیداهایی که بتوانند صداقت و شفافیت خود را به نمایش بگذارند و به نیازها و دغدغه‌های نسل جوان پاسخ دهند، شانس بیشتری برای جلب حمایت این نسل و در نتیجه پیروزی در انتخابات خواهند داشت.
قبلی۶بعدی