در هشتمین دوره کلینیک مشاوره کسبوکار جهاد دانشگاهی بررسی شد؛
 						تکنیک های فروش و توسعه بازار؛ از سرمایهگذاری روی آموزش تا نیازسنجی دقیق
مشاور و مدرس حوزه کسبوکار، در هشتمین کلینیک مشاوره کسبوکار که به همت مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی وابسته به جهاددانشگاهی برگزار شد، تأکید کرد: موفقیت در فروش تنها به داشتن محصول باکیفیت محدود نمیشود و سرمایهگذاری روی آموزش نیروهای فروش و انجام نیازسنجی دقیق، پایهایترین ابزارها برای توسعه بازار و افزایش سودآوری است.