نتیجه یک تحقیق را منتشر کرد:
برندسازی در صنایع خلاق با چاشنی مد و لباس
سهم و نقش صنایع خلاق در دنیای اقتصاد و تجارت جهان در حال افزایش است و یکی از حوزههای مهم صنعت مد لباس و طراحی است. نتیجه پژوهش سجاد خانی، هاشم آقازاده، محمد رحیم اسفیدانی و میراحمد امیرشاهی با عنوان برندسازی در صنایع خلاق با مطالعه موردی صنعت مد لباس در ایران نشان میدهد که در زمینه ارائه طرح و ایدههای نو برای طراحی لباس، بیشتر تأثیرپذیر بودهایـم تـا تأثیرگـذار.
به گزارش سیناپرس، برآیند یافتههای این تحقیق تاکید دارد: صنایع خلاق مثل مد لباس مبتنی بر خلاقیت و طراحی هستند و طراح نقش بسیار مهمی در موجودیت و جـذابیت مـد لباس دارد و از طرفی در برندسازی آن دارد و از طرفی لباس نوعی محتوای فرهنگی با خود حمل میكند كه این محتوای فرهنگی در عصاره و ژنتیك برند لباس خود را نشان میدهد.