ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۰۱۰۵
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

همایش ملی شیخ الرییس با ارائه پنل ها و کارگاه های متنوع با محوریت استفاده از فناوری‌های نوین در آموزش علوم پزشکی برگزار می‌شود.
به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نخستین همایش ملی فناوری‌های نوین آموزش پزشکی و جشنواره شیخ الرییس با همکاری معاونت آموزشی وزارت بهداشت و مرکز تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی از یکم تا سوم آذرماه در مرکز همایش‌های رازی برگزار می‌شود.
دکتر رضا شروین بدو - دبیر علمی همایش شیخ الرییس با بیان اینکه تمامی مشمولان آموزش مداوم وزارت بهداشت می تواند در این کنگره شرکت کنند، عنوان کرد: تعداد هزار و ۵۰۰ شرکت کننده با امتیاز بازآموزی در این همایش حضور دارند.
وی گفت: در این همایش، کارگاه های متنوعی برای اعضای هیات علمی در نظر گرفته شده است که امتیاز توانمند سازی برای آنها لحاظ می شود.
بدو بیان کرد: ۴ پنل اصلی و کارگاه های متعددی در این سه روز همایش با محوریت استفاده از فناوری های نوین در آموزش علوم پزشکی برگزار می شود.
وی افزود: همچنین دو برنامه مهم دیگر شامل ارائه شواهد و مداخلات آموزشی و محصولات فناورانه و بهترین اقدامات و شواهد با هدف معرفی طرح های قابل اجرا و کاربردی برگزار خواهد شد.
دبیر علمی همایش شیخ الرییس افزود: دانشجویان هم جزو گروه های هدف در همایش شیخ الرییس هستند و برای آنها هم کارگاه های متنوع با محوریت مدیریت کسب و کار و کارآفرینی و جشنواره دانشجویی با ارائه طرح های نوین برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات