ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۰۶۶۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی مصوب در این استان بر اساس نیاز‌ها و اولویت‌های توسعه‌ای تدوین و برای اجرا در اختیار دستگاه‌ها و نهاد‌ها گذاشته می‌شود.
به گزارش ایرنا، داود شایقی روز شنبه در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه پژوهش و فن بازار اردبیل اظهار کرد: هر سال در پذیرش درخواست‌ها و عناوین طرح‌های پژوهشی سعی می‌شود در قالب جلسات تخصصی و کارشناسی موضوعات پژوهشی مورد نیاز استان از سوی دستگاه‌های اجرایی انتخاب و برای عملیاتی شدن این طرح‌ها منابع مورد نیاز نیز تامین شود.
وی با بیان اینکه پژوهش و مطالعات علمی در استان اردبیل اساس توسعه پایدار است، افزود: در پژوهش و مطالعات علمی تلاش بر این است از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی بیشتر استفاده شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: این سازمان در سال‌های اخیر بر اساس مطالعات، پژوهش و تحقیقات گسترده موفق شده تا سند آمایش استان و سند توسعه پایدار شهرستان‌ها و توسعه و اشتغال روستا‌های استان را تهیه و تدوین کند تا براساس این الگوی علمی کارآمد بتوان به اهداف موردنظر دست یافت.
وی بیان کرد: در افق میان مدت و بلندمدت ما نیازمند بهره‌گیری از الگو‌های تحقیقاتی و پژوهشی راهگشا هستیم تا بتوانیم به اهداف تعیین شده در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دست یابیم.
طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی در اردبیل مورد حمایت قرار می‌گیرد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: همکاران ما در حوزه آموزش و پژوهش تلاش می‌کنند تا در کنار تقویت رویکرد آموزشی و ارائه برنامه‌های مستمر در این زمینه با هدف ارتقای مهارت کارکنان و مدیران، طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی را مورد حمایت قرار داده و زمینه به نتیجه رسیدن این فرآیند مناسب و استفاده از آن را در بخش‌های مختلف فراهم کنند.
شایقی بیان کرد: پژوهش‌های بایگانی شده در کتابخانه‌ها و مراکز علمی هیچ کارآیی ندارد و بهتر است به سمت مطالعات و پژوهش‌های کاربردی و عملگرا حرکت کنیم تا بتوانیم در این حوزه به نتایج مثبت و سازنده دست یابیم.

ارسال نظرات