ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۰۹۷۰
توسط قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیروهای مسلح انجام شد؛
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت : یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از سربازان وظیفه در قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیروهای مسلح توانمند سازی شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ موسی کمالی صبح سه‌شنبه در نشست تخصصی بازرسان قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح با یگان‌های نظامی و انتظامی در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروزه اشتغال و موضوع بیکاری به یکی از دغدغه‌های مهم جامعه تبدیل شده است بنابراین مهارت‌آموزی به سربازان وظیفه از اهمیت بالایی برخوردار است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: با توجه به اهمیت رفع معضل بیکاری نسل جوان نیروهای مسلح به موضوع توانمندسازی جوانان وارد شده و قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی را در تمامی استان‌های کشور تشکیل دادند.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا به تمامی سربازان وظیفه که وارد نیروهای مسلح می‌شوند آموزش‌های عمومی و تخصصی ارائه شود، این سربازان پس از اتمام دوره سربازی و تا زمانی که شغل مناسبی پیدا کنند مورد رصد و حمایت قرار خواهند گرفت.
سردار کمالی از اعطای وام خود اشتغالی به ۱۶ هزار و ۶۰۰ سرباز وظیفه نیروهای مسلح در سال گذشته خبر داد و گفت: مبلغ این وام‌ها بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بود، در سال جاری نیز اعتباری بالغ‌بر ۲ هزار میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شده است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح عنوان کرد: سربازانی که در دوره سربازی خود یا پیش از آن مهارتی کسب کرده باشند جهت دریافت تسهیلات خود اشتغالی در اولویت قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: در ۶ سال گذشته حدود یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از سربازان وظیفه در قرار گاه مرکزی مهارت‌آموزی نیروهای مسلح توامندسازی شده‌اند که برای تمامی این افراد نیز گواهینامه صادر شده است.

ارسال نظرات