ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۰۹۹۰
استاندار خراسان رضوی از تشکیل کارگروه‌های تخصصی اتباع خارجی در خراسان رضوی برای ساماندهی بهتر این موضوع در استان خبر داد.
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

به گزارش بازارکار از مشهد، به نقل از  روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،یعقوبعلی نظری شامگاه پنجشنبه در نشست قرارگاه ساماندهی اتباع خارجی در مشهد، اظهارداشت: کارگروه‌هایی مانند اشتغال، دانشگاهیان، خدمات و سایر کارگروه‌های مورد نیاز اتباع که بتواند حدود فعالیت موثر و تعامل اتباع مجاز با هموطنان ما را معین کند وضعیت حضور اتباع را به تعریف و ثبات مناسبی خواهد رساند.
وی بر مهارت‌آموزی، آموزش و سایر ابعاد ارتقای توانایی‌های اتباع خارجی تاکید کرد و افزود: در این کارگروه‌ها، مشخص خواهد شد که اتباع عادی و یا سرمایه‌گذاران در چه جاهایی می‌توانند وارد شوند و در چه جاهایی نباید وارد شوند.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: نظارت بر اتباع باید به شکلی ادامه یابد که اتباع مجاز و قانونی مورد احترام قرار گیرند و غیرمجازها شناسایی و عودت داده شوند.
نظری به لزوم برخورد با اشرار، سارقان و تمام کسانی که مرتکب جرم می‌شوند، تاکید کرد و گفت: باید پیگیری‌های نظارتی با همان شدت و قدرت چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی تداوم یابد تا مردم به ویژه در حاشیه شهر نگران حضور اتباع مجرم و متخلف نباشند.
وی عملکرد دستگاه‌های استانی را در زمینه هماهنگی اجرایی و قانونی خوب ارزیابی کرد و افزود: این آمادگی‌ها و هماهنگی‌ها باید چه از لحاظ امنیتی و چه از لحاظ اجتماعی، همچنان پابرجا بماند.
استاندار خراسان رضوی مردم و اطلاعات مردمی را بهترین پشتوانه عملکرد قاطع و به موقع دستگاه‌های مرتبط، عنوان کرد و گفت: آحاد مردم، پایگاه‌های بسیج، مساجد و گروه‌های مردمی به ویژه در مشهد که سطح اصلی اجرای طرح‌های اتباع خارجی است می‌تواند موثرترین یاری دهنده برای ساماندهی اتباع باشد.

ارسال نظرات