ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۱۰۱۹
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷

شرکت پتروشیمی گچساران (طرح الفین)، در نظر دارد، به منظور تامین و تکمیل نیازمندی های نیروی انسانی در بخش پیمانکاری شرکت، از بین متقاضیان واجد شرایط بومی استان کهگیلویه و بویراحمد، پس از کسب موفقیت در آزمون های کتبی و مصاحبه دعوت به همکاری نماید.
مهلت ثبت نام تا 29 آذر 1402 می باشد.
برنامه محل برگزاری آزمون

محل برگزاری آزمون و ساعت اجرای آزمون در زمان دریافت کارت ورود به جلسه و از طریق سامانه ایران آزمون اعلام خواهد شد.
مکان، ساعت و محل برگزاری فرایند ارزیابی و مصاحبه تخصصی-رفتاری به ترتیب اولویت مشاغل مورد نیاز از طریق سایت ثبت نام متعاقبا اعلام خواهد شد.
شرایط عمومی

متقاضیان ثبت نام در آزمون، می بایست شرایط عمومی زیر را دارا باشند.
1. تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران؛
2. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
3. اعتقاد به دی اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی؛
4. داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانشناختی با تایید پزش متخصص طبکار مورد تایید شرکت؛
5. عدم سوء پیشینه و سابقه محکومیت کیفری موثر؛
6. عدم اعتیاد به مصرف مواد مخدر؛
7. عدم اشتغال به کار به صور رسمی، پیمانی و یا آزمایشی در سازمان های دولتی و همچنین نداشتن تعهد خدمت در سایر شرکت ها و سازمانها؛
تبصره 1: ضروری است داوطلب، نسبت به ارایه تعهد کتبی به شرکت مبنی بر عدم دارا بودن تعهد خدمت در سایر شرکت ها و سازمان ها اقدام نماید؛
تبصره 2: چنانچه در هر مرحله از فرایند ارزیابی و بکارگیری داوطلب، مکاتبه ای از حرف شرکت ها و سازمانهای ذیربط مبنی بر دارا بودن تعهد خدمت متقاضی شرکت کننده در آزمون مطرح گردد، از ادامه روند ارزیابی، بکارگیری و ادامه همکاری وی ممانعت به عمل خواهد آمد.
8. دارا بودن کار پایان خدمت وظیفه یا داشت کارت معافیت دایم غیرپزشکی برای متقاضیان مرد؛
تبصره 1: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دایم غیر پزشکی باید حداکثر تا تاریخ 1402/10/15 باشد.
تبصره 2: متقاضیانی که از طریق بنیاد ملی نخبگان در حال گذراندن خدمت نظام وظیفه می باشند، براساس ضوابط مربوط و با ارایه مکاتبه رسمی از بنیاد ملی نخبگان، ثبت نام آنها در آزمون امکان پذیر می باشد. این گروه از متقاضیان در صورت پذیرش در مرحله آزمون کتبی، در صورتی میتوانند در آزمون مصاحبه تخصصی- رفتاری شرکت نمایند که کار پایان خدمت نظام وظیفه خود را در صورت قبولی با ارایه مکاتبه رسمی از بنیاد ملی نخبگان مبنی بر تایید عضویت در بنیاد ملی نخبگان و شرایط نخبگی، حداکثر تا پایان دوره آموزشی سه ماهه، به مجری آزمون ارایه نمایند.
9. دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای کلیه متقاضیان مقاطع مختلف دانشگاهی، بدون ذکر کلمه ارزش استخدامی؛
تبصره 1: تاریخ فراغت از تحصیل داوحلبان میبایست حداکثر تا تاریخ 1402/10/30 باشد.
تبصره 2: آخرین مدرک تحصیلی ارایه شده مورد ملاک آزمون در زمان ثبت نام، مبنای استخدام خواهد بود و شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به پذیرش و تعدیل مدارک تحصیلی بالاتر در طول دوران خدمت کارکنان را ندارد.
بدیهی است در صورتیکه متقاضیان استخدام، قبل از ثبت نام، مدارک تحصیلی بالاتری نسبت به مدرک ثبت شده در آزمون را داشته باشند، مدارک تحصیلی مورد نظر تحت هیچ شرایطی، قابل پذیرش نمیباشد.
تبصره 3: دانشنامه تحصیل در دانشگاههای خارج از کشور در صورتی مورد تایید میباشند که به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
10. متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط سنی ذکر شده در جدول شماره ،3 می توانند نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.



توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

ثبت نام
+ دانلود دفترچه شرایط (PDF)
 
تقویم آزمون:
شروع ثبت نام: از 21 آذر 1402
مهلت ثبت نام: تا 29 آذر 1402
دریافت کارت آزمون: 4 الی 6 دی 1402
زمان برگزاری آزمون: 8 دی 1402

ثبت نام



ارسال نظرات