ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۱۰۲۰
جهادگران از ابتدای انقلاب کارهای بزرگی انجام داده‌اند
در دیدار رییس جهاددانشگاهی و هیات همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی، بر جذب و استفاده از ظرفیت نخبگانی کشور توسط این نهاد تاکید شد.
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش بازارکار از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و تعدادی از اعضای هیات رییسه و مدیران ارشد این نهاد در سفر به استان قم، با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی مرجع عالیقدر در قم دیدار و گفت‌وگو کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی در این دیدار با تاکید بر بهره‌مندی و نگهداشت ظرفیت نخبگانی  کشور، بیان کرد: مسئولیت جهاددانشگاهی برای جذب نخبگان بسیار مهم است.
وی در ادامه گفت: این مسئولیت بر عهده جهاددانشگاهی است که از ظرفیت نخبگانی کشور در جهت رشد و پیشرفت استفاده کند. برای نخبگان هزینه می‌شود، لذا باید توانمندی‌های آنها را کشف کرده و زیرساخت‌ها و امکانات جذب آنها را در کشور فراهم کنیم.
نماینده تام‌الاختیار مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی سیستانی  با تاکید بر اینکه باید از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرد، گفت: جهادگران با عشق و انگیزه وارد کار شدند و باید برای جذب نخبگان برنامه‌ریزی کنند. در کشور امکانات، ظرفیت‌ها و نخبگان بسیاری داریم که باید از این فرصت‌ها به درستی استفاده کنیم.

وی در پایان سخنانش خطاب به جهادگران تاکید کرد: نباید خودتان را دست کم بگیرید.
جهادگران از ابتدای انقلاب کارهای بزرگی انجام داده‌اند
در این دیدار دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی ضمن اشاره به دستاوردهای این نهاد در حوزه‌های پزشکی، فنی و مهندسی، فرهنگی، علوم انسانی، پژوهشی و اقتصاد دانش‌بنیان تصریح کرد: جهادگران جهاددانشگاهی از ابتدای انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام داده‌اند. 

رییس جهاددانشگاهی افزود: این نهاد در ابتدای انقلاب بر اساس باورهای دینی و علمی یک عده جوان تشکیل شد که دستاوردهای بسیاری داشتند.

وی حوزه سلول‌های بنیادی را یکی دیگر از دستاوردهای این نهاد انقلابی معرفی کرد و گفت: دکتر کاظمی آشتیانی به عنوان بنیانگذار این حوزه در پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی اقدامات ارزشمندی در دو حوزه سلول‌های بنیادی و درمان ناباروری انجام داده که پرچم کشورمان را در سطح جهان برافراشته است.

ارسال نظرات