ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۱۳۹۲
دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج در گفتگو با دفاع‌پرس:
فرهی با بیان اینکه بسیج راه درمان مشکلات اقتصادی را در اقتصاد مقاومتی می‌داند، گفت: بسیج قرارگاه اقتصاد مقاومتی را ایجاد کرده تا مردم به حوزه اقتصادی ورود کنند.
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

«احسان فرهی» دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره نمایشگاه ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: این نمایشگاه الگو‌ی سازمان بسیج در حوزه‌های اشتغال، کارآفرینی و تسهیل‌گری است.

فرهی ادامه داد: رویکرد رویداد طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی مدل تسهیل‌گری، تأمین، تولید، توزیع و تجارت است که تمامی رده‌های بسیج در قالب قرارگاه اقتصاد مقاومتی در این الگو و مدل فعالیت دارند.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج مستضعفین افزود: بخشی از خروجی اقدامات اشتغال‌زایی بسیج در اقتصاد مقاومتی ایجاد ۲۹ هزار صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا، ۴۰۵ هزار فرصت شغلی، و نصب و احداث ۲ هزار و ۸۶۱ نیروگاه پنل پنج کیلو واتی بوده است.

وی تصریح کرد: در همایش ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی تعداد هزار و ۳۰۰ نفر از نخبگان اشتغال و عرصه‌های مختلف شرکت می‌کنند و از این تعداد، ۷۳ نفر نخبه در سطح ملی تجلیل و نشان اقتصاد مقاومتی ملی را دریافت می‌کنند.

فرهی درباره اقدامات قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج برای مقابله با هجمه‌های اقتصادی دشمنان، افزود: بسیج دنباله‌رو بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است.

وی با بیان اینکه بسیج راه درمان مشکلات اقتصادی را در اقتصاد مقاومتی می‌داند، خاطرنشان کرد: بسیج قرارگاه اقتصاد مقاومتی را ایجاد کرده تا مردم به حوزه اقتصادی ورود کنند و حوزه‌های مختلف اقتصاد و اشتغال به مردم واگذار شود.

ارسال نظرات