اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۱۵۴۴
گروهی از نخبگان که برای استخدام در سازمان انتقال خون اعلام آمادگی کرده بودند، پس از گذراندن مصاحبه تخصصی و کسب امتیاز مناسب اکنون دوره آموزشی و آمادگی برای جذب را پشت سر می‌گذارند.
دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

گروهی از نخبگان که برای استخدام در سازمان انتقال خون اعلام آمادگی کرده بودند، پس از گذراندن مصاحبه تخصصی و کسب امتیاز مناسب اکنون دوره آموزشی و آمادگی برای جذب را پشت سر می‌گذارند.
به گزارش سیناپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ مسعود امیدوار مدیرکل منابع انسانی سازمان انتقال خون گفت: افرادی که طبق معیار‌های بنیاد ملی نخبگان بر اساس توانمندی‌های علمی و عملی در رشته‌های مرتبط انتخاب شده بودند و ظرفیت استخدامی آن‌ها به تایید سازمان اداری و استخدامی رسیده بود، به وزارت بهداشت و سازمان انتقال خون معرفی شدند.

امیدوار افزود: طرح جذب نیروی انسانی نخبه و مستعدبرتر در دستگان‌های اجرایی که اولین دوره اجرای خود را پشت سر می‌گذارد، برای بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت استعداد‌های برتر و نخبگان جوان در سراسر کشور به اجرا در آمده است و ۱۰ نفر از نخبگان که برای استخدام در سازمان انتقال خون اعلام آمادگی کرده بودند، پس از گذراندن مصاحبه تخصصی و کسب امتیاز مناسب اکنون دوره آموزشی و آمادگی برای جذب را پشت سر می‌گذارند.

وی تاکید کرد: این طرح برای عمل به تکلیف مقرر در ماده ۱۱ آیین نامه جذب و نگهداری سرمایه انسانی و استعداد‌های برتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی مصوب هیأت وزیران به اجرا در می‌آید و اولین بار است که سازمان انتقال خون از این طریق جذب نیرو می‌کند.

مدیرکل منابع انسانی سازمان انتقال خون با اشاره به دوره آموزش ۲۱ روزه این نخبگان که از ۲ دی ماه آغاز شده، گفت: این دوره آموزشی ۳ گام دارد؛ پذیرفته شدگان نخست در دوره آموزشی دولت شناسی و دستگاه شناسی شرکت می‌کنند. سپس بر اساس آموزش‌های قبلی ایده تحولی دوره‌ای را می‌گذرانند و در آخر دوره ارزیابی و پس از آمادگی این نیروها، محل خدمت‌شان تعیین می‌شود.

وی از همکاری سازمان انتقال خون با سازمان اداری و استخدامی و بنیاد ملی نخبگان خبر داد و افزود: مدرسان طبق برنامه در کلاس‌ها حضور می‌یابند و برنامه آموزشی را به خوبی پیش می‌برند.

امیدوار تاکید کرد: نخبگان معرفی شده به دستگاه‌ها بر اساس رشته‌های مرتبط تخصصی و شاخص‌های نخبگی مورد تایید بنیاد ملی نخبگان انتخاب و معرفی شده اند و امیدواریم اجرای این طرح در جهت نخبه پروری و شایسته سالاری و ارتقای شاخص‌های عملکردی سازمان موثر باشد.

برچسب ها:

ارسال نظرات