ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۱۵۸۷
در جلسه‌ای که با حضور معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و رئیس هیئت مدیره این شرکت برگزار شد، موضوع رفع موانع توسعه مشاغل خرد در شهرستان بافق مورد بررسی قرار گرفت. در جلسه‌ای که با حضور معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و رئیس هیئت مدیره این شرکت برگزار شد، موضوع رفع موانع توسعه مشاغل خرد در شهرستان بافق مورد بررسی قرار گرفت.
سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری برنا محمود کریمی بیرانوند معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهندس مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران و علی یقطین، رئیس هیئت مدیره این شرکت در جلسه‌ای حضور داشتند.

کریمی بیرانوند با تحسین و تقدیر از ایده‌های اشتغال‌زایی مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران گفت: با حضور کارشناسان این معاونت و استفاده از راهکار‌های توسعه کارآفرینی در شهرستان بافق، موانع توسعه مشاغل خرد در این شهرستان برچیده خواهد شد و اقدامات شرکت در راه اندازی مرکز کارآفرینی و نواوری جای تقدیر دارد.

در ادامه این جلسه، حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با اشاره به اینکه این شرکت با همکاری مرکز نوآوری و کارآفرینی شهرستان بافق، برای توسعه مشاغل خرد در این شهرستان، گام‌های مثبت و سازنده‌ای را برداشته است، گفت: امیدواریم با حمایت معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بتوانیم علاوه بر توسعه مشاغل خرد، گام‌های موثری هم برای اشتغال‌زایی بیشتر در شهرستان بافق برداریم.

ارسال نظرات