ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۱۷۵۱
مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد.
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶


جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سمنان عصر امروز با حضور استاندار سمنان، مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مدیران و اعضای این ستاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این نشست با بیان اینکه امروز نخستین مرکز مشاوره کارآفرینی و اشتغال جوانان کشور در جهاددانشگاهی سمنان افتتاح شد، بر ضرورت همکاری و حمایت همه دستگاه‌ها از این مرکز تأکید کرد.

روح الله اسدی گفت: جهاد دانشگاهی استان سمنان این مرکز را با ساز و کاری متفاوت افتتاح کرده است که می‌توان گفت نخستین مرکز در کشور است.

رییس جهاددانشگاهی سمنان نیز در این جلسه با ارائه گزارشی به تشریح برنامه‌ها و اهداف مرکز مشاوره کارآفرینی و اشتغال جوانان جهاددانشگاهی استان پرداخت.

علی منصفی راد گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان، افزایش آمار ازدواج و کاهش آمار طلاق، کاهش مهاجرت به شهر‌ها، اشتغالزایی و توسعه چرخه اقتصادی کشور، افزایش امید به زندگی و فرزند آوری و ثبات جمعیت از اهداف اصلی راه اندازی این مرکز است.

وی همچنین ادامه داد: استعداد یابی، توانمندسازی و آموزش جوانان، هدایت و برنامه ریزی شغلی جوانان جهت ورود به بازار کار، اتصال به بازار کار، شبکه سازی و پایدارسازی مشاغل جوانان نیز از مهمترین برنامه‌های این مرکز است که در ۷ بخش شامل، جذب و پذیرش متضاضیان، استعداد سنجی، مشاوره شغلی، برنامه ریزی و معرفی مشاغل مرتبط، آموزش و توانمندسازی، اتصال به بازار کار و شبکه سازی و پایدارسازی کسب و کار خدمات تخصصی ارائه خواهد کرد.

ارسال نظرات