تازه ها
بهمنظور تسریع در پاسخدهی؛
بهمنظور تسریع فرایند پاسخدهی، پیگیری سؤالات و دغدغههای پژوهشگران و محققان، بخش تیکت در سامانه کایپر فعال شد.
به گزارش بازارکار از روابطعمومی بنیاد ملی علم ایران (INSF)، بهمنظور تسریع فرایند پاسخدهی، پیگیری سؤالات و دغدغههای پژوهشگران و محققان، بخش تیکت در سامانه کایپر فعال شد.
بخش تیکت سامانه کایپر، پس از چندین ماه فعالیت واحد توسعه فناوری اطلاعات بنیاد ملی علم ایران، برای آرامش خاطر بیشتر محققان و پژوهشگران و سرعتبخشیدن به فرایند پرسشوپاسخ و پیگیری مشکلات کاربران، برای تمامی حسابهای کاربری سامانه کایپر فعال شده است.
به همین منظور، با فعالیت این سامانه، تمامی دبیران و اعضای کارگروهها، بررسی بخش تیکت سامانه کایپر را در اولویت قرار دادهاند؛ لذا پژوهشگران و تمامی افرادی که در سامانه کایپر حساب کاربری فعال دارند، میتوانند بهجای تماس تلفنی با ارسال تیکت، سریعتر، از واحد مربوطه پاسخ خود را دریافت کنند.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترسخنان شنیدنی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک در نشست یک تجربه:
کد بانو ها و خانم های خانه کارشناسان کیفیت و تضمین کننده فروش ما هستند
آگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات