بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۱۷۶۳
به‌منظور تسریع فرایند پاسخ‌دهی، پیگیری سؤالات و دغدغه‌های پژوهشگران و محققان، بخش تیکت در سامانه کایپر فعال شد.
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

به گزارش بازارکار از روابط‌عمومی بنیاد ملی علم ایران (INSF)، به‌منظور تسریع فرایند پاسخ‌دهی، پیگیری سؤالات و دغدغه‌های پژوهشگران و محققان، بخش تیکت در سامانه کایپر فعال شد.
بخش تیکت سامانه کایپر، پس از چندین ماه فعالیت واحد توسعه فناوری اطلاعات بنیاد ملی علم ایران، برای آرامش خاطر بیشتر محققان و پژوهشگران و سرعت‌بخشیدن به فرایند پرسش‌وپاسخ و پیگیری مشکلات کاربران، برای تمامی حساب‌های کاربری سامانه کایپر فعال شده است.
به همین منظور، با فعالیت این سامانه، تمامی دبیران و اعضای کارگروه‌ها، بررسی بخش تیکت سامانه کایپر را در اولویت قرار داده‌اند؛ لذا پژوهشگران و تمامی افرادی که در سامانه کایپر حساب کاربری فعال دارند، می‌توانند به‌جای تماس تلفنی با ارسال تیکت، سریع‌تر، از واحد مربوطه پاسخ خود را دریافت کنند.

ارسال نظرات