![کد بانو ها و خانم های خانه کارشناسان کیفیت و تضمین کننده فروش ما هستند](/files/fa/news/1402/9/29/455082_419.jpg)
تازه ها
بهمنظور تسریع در پاسخدهی؛
![](/files/fa/news/1402/10/17/458413_732.jpg)
بهمنظور تسریع فرایند پاسخدهی، پیگیری سؤالات و دغدغههای پژوهشگران و محققان، بخش تیکت در سامانه کایپر فعال شد.
به گزارش بازارکار از روابطعمومی بنیاد ملی علم ایران (INSF)، بهمنظور تسریع فرایند پاسخدهی، پیگیری سؤالات و دغدغههای پژوهشگران و محققان، بخش تیکت در سامانه کایپر فعال شد.
بخش تیکت سامانه کایپر، پس از چندین ماه فعالیت واحد توسعه فناوری اطلاعات بنیاد ملی علم ایران، برای آرامش خاطر بیشتر محققان و پژوهشگران و سرعتبخشیدن به فرایند پرسشوپاسخ و پیگیری مشکلات کاربران، برای تمامی حسابهای کاربری سامانه کایپر فعال شده است.
به همین منظور، با فعالیت این سامانه، تمامی دبیران و اعضای کارگروهها، بررسی بخش تیکت سامانه کایپر را در اولویت قرار دادهاند؛ لذا پژوهشگران و تمامی افرادی که در سامانه کایپر حساب کاربری فعال دارند، میتوانند بهجای تماس تلفنی با ارسال تیکت، سریعتر، از واحد مربوطه پاسخ خود را دریافت کنند.
کارآفرینان آینده
مطالب بیشتر![کد بانو ها و خانم های خانه کارشناسان کیفیت و تضمین کننده فروش ما هستند](/files/fa/news/1402/9/29/455082_419.jpg)
سخنان شنیدنی مدیر عامل شرکت کشت و صنعت روژین تاک در نشست یک تجربه:
کد بانو ها و خانم های خانه کارشناسان کیفیت و تضمین کننده فروش ما هستند
آگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات