ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۱۸۷۵
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در گفتگو با بازارکار:
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در گفتگو با بازارکار اعلام کرد: مهد‌های کودک غیر مجاز ابتدا اخطار قانونی می‌گیرند و اگر به اخطار‌ها توجه نکنند، پلمپ می‌شوند.
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار بازارکار مجتبی همتی‌فر در گفتگو با بازارکار با اشاره به تعداد مهدکودک‌های سازماندهی شده گفت: ما در سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به عنوان نهادی ملی مسئولیت‌های زیادی داریم و اقدامات زیادی در بخش‌های مختلف انجام میدهیم که بخشی از این فعالیت‌ها مرتبط با مهد‌های کودک و پیش دبستانی هاست.
وی با تصریح اینکه در موضوع مهدکودک‌ها نیز اقدامات گوناگونی صورت گرفته تصریح کرد: ۳۱ هزار و هفتصد مرکز به عنوان کودکستان در فرایند تطبیق قرار گرفته که شناسایی و ساماندهی شدند. در این فرایند استاندارد‌های ملک و تجهیزات، موسس، مدیر و مربی بررسی شده است.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ادامه داد: در حوزه ایجاد مهد کودک ها، مراکز حقوقی نیز مجوز‌هایی برای برخی کودکستان‌ها صادر کردند که رایزنی اولیه برای اقدام آن‌ها از طریق مجوز حقوقی انجام شده است تا ذیل این سازمان قرار بگیرند. برخی نیز در حال فعالیت به صورت غیرمجاز هستند که با آن‌ها برخورد شده و اخطار قانونی به آن‌ها داده شده است؛ اگر به این اخطار توجه نشود این مراکز پلمب خواهند شد.
همتی‌فر درباره توسعه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در استان‌ها و دایر شدن شعبات آن نیز گفت: ما نیاز به واحد‌هایی در استان‌ها داریم، اما تلاش میکنیم از بستر‌های غیرحضوری استفاده کنیم. البته برنامه این را داریم تا از بازو‌های نظارتی خود استفاده کنیم و با جذب نیرو شعب استانی خود را نیز داشته باشیم. در این زمینه نیرو‌ها نیز بر اساس چارچوب قانونی استخدام و از سیستم آموزش و پرورش جذب خواهند شد.

ارسال نظرات