ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۱۸۷۷
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

فرماندار بویین‌زهرا از استقرار کارخانه کاشی و سرامیک با اشتغال ۲ هزار نفری در بخش مرکزی بویین‌زهرا خبر داد و گفت: استقرار شهرک انرژی خورشیدی ۱۰۰۰ هکتاری در بخش شال و شهرک کیف و کفش دانسفهان از دیگر طرح‌های کلانی هستند که در این شهرستان اجرا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمد ادیب رامندی شامگاه _دوشنبه هجدهم دی_ در جلسه شورای اداری شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: مدیران باید در افزایش نشاط اجتماعی، امیدآفرینی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش جدی ایفا کنند.

وی بر لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و افتتاح آن‌ها در ایام دهه مبارک فجر تأکید کرد و افزود: با توجه به ترفندهای دشمن در ناامید کردن مردم جهاد تبیین و بیان خدمات ارزشمند دولت یکی دیگر از راهکارهای امیدآفرینی در مردم است.

فرماندار بویین‌زهرا گفت: برگزاری انتخابات سالم سبب ارتقای اعتماد و دلبستگی مردم به نظام و رهبری می‌شود و همه افرادی که متولی برگزاری انتخابات هستند، موظفند با رعایت بی‌طرفی و عدم جانبداری از نامزدها سلامت انتخابات را تضمین کنند.

ادیب رامندی با اشاره به نقش دولت سیزدهم در توسعه همه‌جانبه شهرستان و نقش آن در زندگی روزمره مردم ادامه داد: در ایام پیش رو کلنگ چندین طرح بزرگ بر زمین زده خواهد شد.

وی از استقرار شرکت تولیدی کاشی و سرامیک با اشتغال ۲ هزار نفری در بخش مرکزی بویین‌زهرا خبر داد و گفت: استقرار شهرک انرژی خورشیدی ۱۰۰۰ هکتاری در بخش شال، شهرک کیف و کفش دانسفهان، افتتاح گمرک شهرک چرمسازی از دیگر طرح‌های کلانی هستند که در این شهرستان استقرار می‌یابند.

فرماندار بویین‌زهرا همچنین از افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی ارداق خبر داد و افزود: در ضمن یکی از طرح‌های راهبردی آبگیری از سد بالاخانلو است که آب ۵ شهر و ۳۰ روستا را تأمین می‌کند، افتتاح زیرگذر آراسنج و بهسازی محور متصل به آن در کنار بهره‌برداری از کتابخانه سگزآباد از طرح‌های مهم دیگر عمرانی دولت هستند که به زودی به ثمر می‌نشینند.

ارسال نظرات