تازه ها
به گزارش بازارکار از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، اگرچه اهمیت صنعت گردشگری بر کسی پوشیده نیست، با این حال مطالعات صورت گرفته صرفا جوانب مادی گردشگری را مد نظر قرار داده و از فلسفه و ماهیت اصلی آن فاصله گرفته اند. بنابراین مضامین غیر مادی گردشگری که بر مبنای فلسفه وجودی انسان شکل گرفته، در مطالعات گردشگری مورد توجه است و بر همین اساس مضمون «گردشگری و معنویت» از سوی دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ مطرح شد.
چهارمین دوره کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت نیز با همکاری استادان و پژوهشگران دانشگاه های علم و فرهنگ، تهران، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، امام صادق علیهالسلام، شهید بهشتی، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حوزه علمیه قم و همچنین استادان بین المللی گردشگری کشورهای امریکا، انگلستان و هندوستان همراه بوده و در این راستا پیش نشستهای علمی و تخصصی با حضور استادان، پژوهشگران و متخصصان این حوزه برگزار شده است.
گفتنی است، سه دوره کنفرانس بین المللی «گردشگری و معنویت»، در سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ و ۱۳۹۷، با استقبال اساتید خارجی و برجسته دانشگاه های انگلستان، استرالیا، هنگ کنگ، امریکا، اسپانیا، مالزی، ترکیه و ایتالیا در محل دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شده است.
محورهای چهارمین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت به شرح ذیل است؛
• گردشگری و معنویت-سلامت خانواده
• گردشگری و معنویت-سلامت معنوی جوانان
• گردشگری و معنویت-سلامت معنوی جامعه
• رویکرد روانشناختی به گردشگری و معنویت با محوریت سلامت معنوی
• نقش رویکرد دینی به گردشگری در سلامت معنوی
• گردشگری و معنویت با محوریت آینده پژوهی سلامت معنوی
• نقش گردشگری و معنویت در مدیریت سلامت معنوی
• نقش گردشگری و معنویت با رویکرد گردشگری تعالی بخش بر سلامت معنوی
کارآفرینان آینده
مطالب بیشترآگهی استخدام
مطالب بیشتر
ارسال نظرات