بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۱۴۸
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: کارگاه صنایع غذایی هنرستان رسالت بیرجند برای توسعه این صنعت بر مبنای نیاز استان و اشتغال‌زایی پایدار برای هنرجویان این رشته به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان تجهیز شد.
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمهدی نبوی‌ثالث در آیین نصب و بهره‌برداری از تجهیزات اهدایی خیر نیکوکار استان درکارگاه صنایع دستی هنرستان رسالت بیرجند اظهار داشت: از سال تحصیلی آینده رشته تحصیلی تولید نان، شیرینی و شکلات در این هنرستان راه‌اندازی شده و هنرجو می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه تعداد هنرجویان این رشته برای سال اول تأسیس ۲۰ هنرجو خواهد بود، اظهار داشت: در حال حاضر این رشته در هنرستان صبوری فردوس با تعداد ۴۷ هنرجو فعال است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به نقش و همکاری مؤسسه فردوس ماندگار صدرا؛ در زمینه آموزش نیروی انسانی، تجهیز کارگاه و تأمین بخشی از مواد مصرفی، عنوان کرد: برای تحقق این مهم و تداوم همکاری‌ها، تفاهم‌نامه‌ای به منظور ارتقای سطح مهارت هنرجویان و زمینه‌سازی برای اشتغال ایشان بین آموزش و پرورش و مؤسسه فردوس ماندگار صدرا منعقد شده است.

نبوی ثالث اضافه کرد: با توجه به توسعه سریع صنعت غذایی و افزایش تقاضا برای محصولات با کیفیت، رشته نان، شیرینی و شکلات در مدارس کاردانش، به یکی از مهمترین رشته‌های آموزشی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه آینده رشته تحصیلی تولید نان، شیرینی و شکلات در هنرستان‌ها بسیار روشن و پر امید است، خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت‌های اخیر در فناوری و تجهیزات مربوط به این صنعت، دانش‌آموختگان این رشته می‌توانند با کسب مهارت‌های لازم، نقش مؤثری در تولید محصولات باکیفیت و رقابتی در بازار استان، کشور و حتی جهانی نقش‌آفرین باشند و برای خود و دیگران اشتغال پایدار ایجاد کرده و منبع درآمدزایی برای سایر جوانان باشند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر