ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۲۱۹۰
از سوی معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم؛
بر اساس این حکم، دکتر سجاد محمد علی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مهندس مهدی عباسی، با توجه به اهداف، ماموریت ها، و راهبرد های معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، بر تهیه و تدوین سیاست ها، آئین نامه هاو دستورالعمل های مرتبط با مالکیت فکری تاکید و تصریح شده است.
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

به گزارش بازارکار از روابط عمومی پارک‌ علم و فناوری، مهندس مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز، از سوی دکتر سجاد محمد علی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ رییس پارک علم و فناوری البرز به عضویت کارگروه تخصصی سیاستگذاری و ترویج مالکیت فکری منصوب شد.
   بر اساس این حکم، دکتر سجاد محمد علی نژاد معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مهندس مهدی عباسی، با توجه به اهداف، ماموریت ها، و راهبرد های معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، بر تهیه و تدوین سیاست ها، آئین نامه هاو دستورالعمل های مرتبط با مالکیت فکری تاکید و تصریح شده است. گفتنی است پارک علم و فناوری البرز در توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی کشور به ویژه در حوزه مالکیت فکری و دارائی های فکری و ... نقشی موثر و پررنگ دارد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر
نظرسنجی
مهمترین اولویت دولت چهاردهم ازنظر شما چیست؟

آگهی استخدام

مطالب بیشتر