بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۲۲۸
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

رییس‌کل دادگستری یزد از احیای ۱۵ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی ۵۰۴ نفر در استان خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، "غلامعلی دهشیری" گفت: با برگزاری جلسات اقتصاد مقاومتی، بازدید‌های مستمر از واحد‌های تولیدی، صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان کمک موثری در حمایت از ۱۶۰ واحد تولیدی در استان انجام شد که نتیجه این جلسات منجر به رفع مشکل و احیای این تعداد واحد تولیدی و صنعتی در استان شد.

وی افزود: این واحد‌ها یا به چرخه تولید برگشتند و یا زمین طرح تولیدی آن‌ها در شرف خلع ید بوده که با حمایت‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان به چرخه طرح تولیدی در دست اقدام برگشت داده شده است.

این مسئول ادامه داد: با اقدامات انجام شده در حمایت از این واحد‌های تولیدی در مجموع برای این تعداد نفر در استان شغل ایجاد شده است.

دهشیری همچنین از جلوگیری تعطیلی و رفع مشکلات ۱۵۴ واحد تولیدی در سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: این اقدامات در مجموع موجب حفظ ۲۴ هزار و ۸۹ نفر نیروی کار در این واحد‌های تولیدی شده است.

وی با بیان اینکه امسال ۳۳ مورد بازدید از واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی در سطح استان انجام شد گفت: در همین رابطه ۶۸۹ مورد ملاقات با متقاضیان و ۳۸۹ مورد درخواست رسیدگی در دستگاه قضایی ثبت شد که از این تعداد ۵۰ مورد در حال پیگیری و ۳۲۲ مورد منتهی به نتیجه شده است.

اکنون در استان یزد سه هزار واحد صنعتی فعال است که حدود ۱۰۰ هزار نفر در آن‌ها اشتغال دارند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر