بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۳۴۱
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از اشتغال ۱۲۵ هزار نفر در صنایع و معادن استان خبر داد.
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از اشتغال ۱۲۵ هزار نفر در صنایع و معادن استان خبر داد.
به گزارش بازارکار به نقل از خبرنگار مهر، کاظم صادقیان در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان یزد با اشاره به صدور ۳ هزار و ۳۷۰ پروانه بهره برداری فعال در استان یزد اظهار کرد: در این واحد‌های صنعتی بالغ بر ۱۰۷ هزار نفر مشغول به کار هستند.
وی عنوان کرد: در حوزه معدن نیز در سطح استان ۷۷۵ پروانه بهره برداری صادر شده که در این واحد‌ها ۱۵ هزار نفر اشتغال دارند.
صادقیان همچنین از صدور پروانه برای ۵۰ هزار واحد صنفی در استان یزد خبر داد و افزود: در واحد‌های صنفی یزد برای ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد شده است.
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صادرات بیش از یک میلیارد و ۷۹ میلیون دلار در ۹ ماهه امسال بیان کرد: این میزان صادرات حاصل تلاش مشترک دولت و بخش خصوصی در استان است.
وی افزود: ارتقای ۲۵ درصدی در بحث صادرات در استان یزد حاصل تلاش همه دست اندرکاران حوزه تولید در استان است.
صادقیان از شورای تامین و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد به دلیل همراهی در حل مشکلات صنایع و معادن استان یزد تقدیر کرد.
در این مراسم که با حضور معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، معاون ارتقاء کسب و کار‌های بین المللی سازمان توسعه تجارت ایران، استاندار یزد و معاونان وی و جمعی از مسوولان استان و فعالان صنعتی و معدنی برگزار شد، از سه دستگاه برتر در حوزه صادرات از جمله سازمان صمت همچنین ۲۶ صادر کننده برتر استان یزد تجلیل شد.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر