بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۴۳۸
رییس جهاددانشگاهی کرمان در کارگاه‌های آموزش و توان‌افزایی سازمان‌های مردم نهاد، که با حضور معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان اجتماعی وزارت کشور و مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار شد، گفت: سمن‌ها زمینه اشتغال‌زایی قشر ضعیف جامعه را با آموزش‌های مهارتی فراهم سازند.
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

به گزارش بازارکار از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده ضمن تاکید بر آموزش های مهارتی، یکی از اهداف اصلی سمن ها را فراهم ساختن شرایطی جهت اشتغال قشر ضعیف جامعه ذکر و تصریح کرد: در این راستا یکی از راهها آموزش های مهارتی متناسب با نیاز روز جامعه بلکه آینده است. باید گفت، آموزشی که منجر به کسب و کار و اشتغال شود، کاهش آسیب های اجتماعی و میزان فقر را به دنبال دارد.
دکتر بازمانده به نوآوری اجتماعی اشاره و تصریح کرد: محیط پیرامون، علوم مختلف و حوزه های کاری متعدد دائم در حال تغییر و پیشرفت هستند و ما باید این تغییرات را مدیریت کنیم یکی از مواردی که در مدیریت این تغییرات به ما کمک می کند نوآوری است.
وی با بیان این که حرکت سمن ها باید به سمت نوآوری اجتماعی باشد، گفت: در این زمینه با کمک دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان یک رویداد ملی با عنوان نو آوری اجتماعی در دست اقدام داریم.
رییس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: مشارکت سمن ها، دولت و بخش خصوصی منجر به ایجاد اشتغال می‌شود که در این راستا باید به آموزش‌های مهارتی و توانمند‌سازی افراد پرداخت این نوع عملکرد قطعا باعث کاهش فقر خواهد شد.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر