بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۴۴۰
در نشست رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و شهردار اراک
در نشست رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی و شهردار اراک بر ضرورت تشکیل تیم مدیریتی با همکاری دو نهاد جهت سازوکار مناسب برای پیشبرد امور تاکید شد.
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

به گزارش بازارکار از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان به همراه معاونان فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، پشتیبانی و مدیران حراست و روابط عمومی این نهاد با حضور در دفتر شهردار اراک با وی دیدار کرده و به تبیین توانمندی و ظرفیت های مشترک همکاری به تبادل نظر و گفت وگو پرداختند.
مرادی در این نشست که با هدف بررسی توسعه همکاری‌‌های دوجانبه برگزار شد به تشریح فعالیت این نهاد پرداخت و افزود: جهاددانشگاهی دارای سابقه علمی و پژوهشی و فرهنگی بالایی است که همواره در مسیر رفع نیازهای استان و کشور گام برداشته است.
وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی آماده همکاری با همه سازمان‌ها در حوزه‌‌های مختلف است، اضافه کرد: این نهاد دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که از این توانایی و پتانسیل می توان جهت کمک به مشکلات استان بهره ببریم.
رئیس جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: همکاری دوجانبه جهاددانشگاهی و شهرداری اراک از گذشته وجود داشته و امید است نتایج سازنده همکاری ها منجر به اثرات مثبتی در جامعه شود.
علیرضا محمودی شهردار اراک در ادامه ضمن ابراز خرسندی از تعامل با جهاددانشگاهی با بیان اینکه آماده همکاری و استفاده از ظرفیت این نهاد هستیم، یادآور شد: نیازمند بهره‌مندی از تفکر، خرد جمعی و خلاقیت جهاددانشگاهی در حل موضوعات شهری هستیم.
 وی بر ضرورت تشکیل تیم مدیریتی و انجام سازوکار مناسب جهت پیشبرد امور با همکاری جهاددانشگاهی استان تاکید کرد.
شهردار اراک افزود: ما در شهرداری به دنبال ثبات مدیریتی هستیم و باید در این زمینه آسیب شناسی صورت پذیرد؛ چراکه چابکی لازم در این حوزه با توجه به تغییرات مدیریتی امکان پذیر نیست.
گفتنی است؛ در این نشست معاونان آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و پشتیبانی جهاددانشگاهی استان ضمن تشریح فعالیت‌ها به ارائه نقطه نظرات خود جهت همکاری با شهرداری اراک پرداختند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر