بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۴۴۲
معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان مرکزی مجوز برگزاری ۷ دوره آموزشی علوم پزشکی را دریافت کرد.
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ زهره نعمتی معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان با بیان اینکه جهاددانشگاهی مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی را داراست، دوره هایی که مجوز راه اندازی آنها اخذ شده، آزمایشگاهی هستند و ظرفیت‌های آزمایشگاهی مختلف فعال در مجتمع فوق تخصصی درمان جهاددانشگاهی استان همچون آزمایشگاه تشخیص طبی، ژنتیک و جنین شناسی، امتیاز مهمی در راستای برگزاری این دوره های جدید است.
وی افزود: با توجه به نیاز استان به ارائه دوره‌های جدید کوتاه مدت آموزشی در حوزه علوم پزشکی و در راستای ارتقای آموزش ها در این حوزه، نسبت به دریافت مجوز آموزش در ۷ رشته جدید اقدام شد که در نهایت، معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی کشور با برگزاری این دوره ها مطابق با سرفصل و ریز محتوای دفتر مرکزی، موافقت کرد.
معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان، ادامه داد: از مجموع این دوره‌ها، ۶ عنوان، تخصصی و یک عنوان، عمومی است و تمامی آنها به صورت حضوری در دو بخش نظری و عملی برگزار خواهند شد. مجموع ساعت برگزاری هر دوره نیز متفاوت است و با توجه به فعالیت مجتمع تخصصی درمان ناباروری امید رویان در زیرمجموعه جهاددانشگاهی استان مرکزی، این دروه‌ها با همکاری این مجتمع و در همان مکان(اراک) برگزار خواهد شد.
به گفته وی، دوره های یاد شده شامل کشت، محصول برداری و نواربندی کروموزوم های لنفوسیت خون محیطی، کاربرد تکنیک‌های مولکولی مقدماتی در آزمایشگاه(PCR-RT-PCR)، روش‌های معمولی و نوین جداسازی اسپرم جهت درمان افراد نابارور،  روش‌های مقدماتی مولکولی، تربیت نیروی پذیرش آزمایشگاه تشخیص طبی، تست‌های ارزیابی اسپرم در تشخیص ناباروری و انجماد جنین، تخمک و اسپرم است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر