ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۲۴۹۵
یک شرکت دانش‌بنیان که برای اولین‌بار در ایران موفق به تولید موتور‌های دوپروانه جاروبرقی شده است، نیروی انسانی خود را از میان بانوان کم درآمد یا بدسرپرست انتخاب می‌کند تا از این طریق، ضمن آموزش به آن‌ها و گامی در راستای آبادانی برداشته باشد.
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳

به گزارش بازارکاربه نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری صدف صفرزاده حقیقی مدیرعامل مجموعه یادآوران پیروز در مورد محصولات تولیدی این شرکت و کاربرد آن‌ها گفت: «ما تولیدکننده جاروبرقی‌های سطلی جنرال فیت و تنها تولیدکننده موتور‌های دو پروانه جنرال فیت خاک و همچنین آب و خاک هستیم.»

وی درخصوص بزرگترین یا مهمترین دستاورد این مجموعه گفت: «ما در حوزه صنعت فعال هستیم که همین مساله به تنهایی کار بزرگی است. این مجموعه توسط بنده و خواهر دوقلویم مدیریت می‌شود و نیروی انسانی ما بیشتر از خانم‌ها و به خصوص افراد کم درآمد و بد سرپرست تشکیل شده است. این افراد بعد از دریافت آموزش در مجموعه ما مشغول به کار هستند.»

وی درمورد فعالیت‌های شرکت در حوزه پیشرفت و آبادانی افزود: «ما در مجموعه خود به بانوان با درآمد کم یا بدسرپرست، آموزش‌های لازم را ارائه و از آن‌ها در مجموعه خود استفاده می‌کنیم تا از این طریق کمکی به آن‌ها شود و قدمی در راستای آبادانی برداشته باشیم.»

وی در خصوص حجم اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده توسط مجموعه نیز عنوان کرد: «به طور مستقیم ۹۰ نفر و به طور غیرمستقیم حدود دو برابر آن معادل ۱۸۰ نفر در مجموعه مشغول به کار داریم.»

این فعال حوزه علم و فناوری در پایان درخصوص استفاده از حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: «ما یک مجموعه خصوصی هستیم و تا کنون از حمایتی استفاده نکردیم. از آنجا که در دو حوزه تولید جاروبرقی و موتور جاروبرقی فعالیت می‌کنیم و با توجه به اینکه نمونه مشابه وارد شده از کشور چین، کیفیت کمتری دارد، قیمت آن نیز پایین‌تر است و لذا متقاضی بیشتری دارد. درخواست بنده این است که در بحث تامین مواد اولیه برای ساخت موتور‌ها حمایت شویم تا بتوانیم قیمت نهایی محصول را کاهش دهیم و متقاضی بیشتری داشته باشیم. درواقع ما از روی عشق به وطن کار می‌کنیم و تمایل داریم که مجموعه خود را توسعه دهیم. به همین دلیل برای تولید کالای ایرانی با قیمت مناسب و کیفیت عالی، نیاز به حمایت بیشتری ازسوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داریم.»

ارسال نظرات