ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۲۵۳۳
مدیر مرکز رشد و نوآوری شهید احمدی روشن از برگزیده شدنش به عنوان مدیر برتر در جشنواره سراسری مالک اشتر و دیدار، با رهبر معظم انقلاب اسلامی می گوید.
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

به گزارش بازارکار از خبرگزاری بسیج از البرز، سرگرد امیر آقابابایی دانشجوی دکترای فناوری اطلاعات از دانشگاه آزاد تهران و مدیر مرکز رشد و نوآوری شهید احمدی روشن، به عنوان مدیر منتخب مرکز رشد ونوآوری در جشنواره سراسری مالک اشتر، از دیدار با مقام معظم رهبری می گوید.
سرگرد امیر آقابابایی بیان کرد: نزدیک ۵ سال است، که در مراکز رشد و نوآوری در حال فعالیت هستم، یعنی از سال ۱۳۹۹ به عنوان مدیر مرکز رشد و نوآوری شهید احمدی روشن معرفی شدم و در این مدتی که در حال فعالیت هستم، سعی کردم که تمام قشرهای جوان با استعدادها و پتانسیل‌های متفاوت جذب این مجموعه کنم و به لطف خدا در سال ۱۴۰۲ مرکز به عنوان برترین مرکز رشد و نوآوری کشور معرفی شدم.
وی ادامه داد: هدف اصلی این مجموعه رشد معنوی و علمی نوجوانان و جوانان می‌باشد، ما با تلاش‌هایی که در مجموعه کردیم توانستیم ۴۴۰ نفر از سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها و محلات جذب و دوره‌های آموزش رایانه، رباتیک، تولید محتوای دیجیتال و آموزش‌های عکاسی و فیلمبرداری را برگزار کنیم.
آقابابایی افزود: در این مرکز فعالیت ها و اقدامات علمی متفاوتی انجام می شود، ما در مرکز علمی احمدی روشن با چهار کارگروه متفاوت محتوا تولید می کنیم.
وی افزود: مهم ترین کار گروهی در حال فعالیت می باشد، کارگروه فناوری اطلاعات است، در این مدت توانستیم یک دیتاسنتر مستقل با موازین کامل تایید شده، وزارت مربوطه تهیه کنیم و در مرکزمان راه بیاندازیم و صفر تا صد این کار در مجموعه ی شهید احمدی روشن انجام می دشود.
آقا بابایی ادامه داد: کارگروه دوم کارگروه هوافضا و رباتیک است، در این کارگروه مستقل، به تولید دستگاه های بی ام اس و رباتیک وهوا فضا، آموزش پرواز های هلی شات مولتی ماتور و از این نوع دستگاه ها می پردازیم.
مدیر مرکز رشد ونوآوری ادامه داد: کار گروه سوم کارگروه علوم انسانی است، در این کارگروه اقداماتی از قبیل، انجام پروژه های تحقیقاتی و نظام مهندسی که بوم شهر با آن درگیر و در حال فعالیت است را در این قسمت انجام می دهد و یک معضلی که شهر با آن درگیر است، را اشتراک گذاری و در رابطه با آن موضوع به بحث می نشینند و تحقیقات، مقالات و کتاب های متعدد مطالعه و آثار خوبی هم تولید می کنند.
امیر آقا بابایی در خصوص کارگروه چهارم، افزود: کارگروه چهارم کارگروه ارتباطات یا به عبارت دیگر تولید محتوا مجازی است، در استدیویی که در مرکز رشد احمدی روشن وجود دارد، آموزش های مجازی در قالب هم بحث آموزش توئیتر، اینستاگرام، دستگاه های بروماتیک هیدرویک و از این قسمت و دستگاه ها را در این فضا به صورت مجازی، لایو و هم ضبط آفلاین انجام می دهند و در اختیار دانشجویان و عموم مردم قرار می دهند، در این مرکز علمی یک دوره برگزار می شود، به نام دوره جهاد مهارت و به عنوان راهی نو که جوانان می‌توانند در دوره های ما در این عرصه شرکت کنند و ما در مقابل این آموزش ها از افراد هزینه ای نمی‌گیریم، ولی این خواهش را داریم که همانطور که ما به این دوستان آموزش می دهیم آن ها هم به افرادی مثل خودشان، یعنی جوانان در سطح پایگاه وحوزه همین آموزش ها را منتقل کنند، تا بتوانیم جامعه بیشتری را با این فضا ها آشنا کنیم.
وی در پایان افزود: یک نکته مهمی که خدمت هم نسل های خودم بیان می‌کنم، فعالیت در مرکز های رشد در هر مجموعه ای که باشد باعث رشد فکری، روحی، معنوی و در نهایت مادی افراد است، یعنی ما در این مرکز هم رشد مادی داریم، هم معنوی که رشد معنوی غالب بر رشد مادی است، علاوه براینکه ما در این مجموعه کارگروهی و تشکیلاتی یاد می‌گیریم و می‌توانیم معضلات کشور را هم حل کنیم، به سبب همین فعالیت ها بود که ما امسال این لیاقت را پیدا کردیم، که به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی برسیم و در جشنواره مالک اشتر رتبه برتر مرکز رشد کشور را دریافت کنیم.
وی گفت: در پایان خداراشاکر که توانستیم با فعالیت هایی که در مجموعه شهید احمدی روشن انجام می دهیم، قولی را به پدر شهید داده بودیم که حفظ نام و جایگاه علمی شهید احمدی روشن بود، اتفاق افتاد و با فعالیت هایی که در این دو الی سه سال انجام دادیم، توانستیم به آن مرحله که قول و تعهدش را به این پدر بزرگوار داده بودیم، برسیم و این موفقیت هم مدیون همراهی افراد در مرکز شهید احمدی روشن بوده که به اینجا رسیده است و همیشه در پناه حق باشیم و هر قدمی که برمیداریم، برای رضای خدا و دلخوشی امام زمان(عج) و رشد کشورمون بوده باشد.

برچسب ها:

ارسال نظرات