بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۶۱۳
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: سقف تسهیلات اشتغال در این نهاد برای مشاغل عادی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و برای مشاغل دانش بنیان و حمل و نقل سه میلیارد ریال است.
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: تسهیلات مشاغل دانش بنیان و حمل و نقل مثل تراکتور و نیسان از طریق بانک عامل پرداخت می‌شود که مددجویان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به سامانه حیات مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه برای منابع تسهیلات اشتغال در کمیته امداد هفت هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است، افزود: پنج هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال از محل منابع تبصره ۱۸ جزء چهار و یک هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال از منابع استانداری جزء سه به منظور ارائه تسهیلات به اشتغال مددجویان در نظر گرفته شد.
ظاهری بیان کرد: افتتاح طرح‌های نیروگاه خورشیدی و کارگاه‌های تولیدی با هدف بکارگیری مددجویان از اهداف دارای اولویت کمیته امداد محسوب می‌شود که بخش قابل توجهی از جامعه هدف ما را افراد جویای کار و فاقد بیمه با دهک بین یک تا پنج تشکیل می‌دهند.
به گفته این مسئول، ۵۰ درصد از حمایت‌های اشتغال کمیته امداد به خانواده‌های تحت پوشش و مابقی به خانواده‌های خارج از تحت پوشش ارائه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته‌ای تحت عنوان همیاری در سطح استان تشکیل شده که با عضویت دستگاه‌های حمایتی برای موضوعات مختلفی از جمله اشتغال مددجویان برنامه ریزی می‌کند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر