بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۶۱۵
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین عنوان کرد: نمایشگاه رنگ رویا با هدف ایجاد و تبیین فضای اقتصادی برای دانشجویان در حین تحصیل برگزار می شود.
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

به گزارش بازارکار، سعید تاسا، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین، در گفتگو با بسیج در خصوص برگزاری نمایشگاه دانشجویی رنگ خیال اظهار کرد: نمایشگاه دانشجویی رنگ رویا طبق انعقاد تفاهم نامه با مرکزی آموزشی هنرهای تجسمی شیوه هفتم بهمن ماه در این مرکز برگزار خواهد شد و تا دوازدهم بهمن ماه آماده میزبان علاقمندان خواهد بود.
 
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قزوین، گفت: پیش از این نیز نمایشگاه‌های دانشجویی بسیاری طبق تفاهم نامه با مرکز آموزشی شیوه و حوزه هنری قزوین برگزار شده بود که با استقبال خوب دانشجویان همراه شد.
 
وی عنوان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه هنر، ایجاد و تبیین فضا اقتصادی برای دانشجویان در حین تحصیل است که دانشجویان با شرکت در این نمایشگاه‌ها و ارائه آثار خود می‌توانند فضا اقتصادی و ایجاد اقتصاد خرد را فراهم کنند.
 
این مسئول ابراز کرد: این نمایشگاه سبب می‌شود تا آثار دانشجویان در معرض دید قرار گرفته و بااین اقدام ضمن کسب تجربه برای دانشجویان شرایط بازار کار و معرفی کارها فراهم شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر