بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۶۲۵
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی گفت: مرحله نخست طرح توان‌افزایی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در ۶۲ روستای استان در حال اجرا است.
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

به گزارش بازارکار از خبرگزاری فارس از بجنورد، نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بجنورد به منظور بررسی طرح‌ توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی شهرستان با حضور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی، فرماندار بجنورد و اعضای جلسه در محل سالن جلسات فرمانداری بجنورد برگزار شد.
در این نشست، مرتضی بهزادفر، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی اظهار کرد: مرحله نخست طرح توان‌افزایی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در ۶۲ روستای استان در حال اجرا است.
وی گفت: هدف و رویکرد این طرح، توانمندسازی جوامع محلی در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی از طریق هم افزایی میان دستگاه های اجرایی بخش دولتی و بخش خصوصی و همراهی مردم است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان‌شمالی افزود: هدف تامین زنجیره ارزش فعالیت های اقتصادی در روستاها و تقویت ارزش افزوده جهت این قشر است.
بهزادفر بیان داشت: هویت بخشی به روستاها، صادرات‌ محور شدن و شناسایی نقاط قوت و ضعف ها، بهره وری در نقاط روستایی و بازاریابی تولیدات کشاورزی با استفاده از مشارکت سرمایه‌گذاری های بخش دولتی، خصوصی و جلب مشارکت های مردمی از مهمترین رویکردهای این طرح است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر