ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۲۶۸۱
نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اشتغال نقش مهمی در فرایند بازاجتماعی شدن زندانیان دارد که باید مورد تاکید قرار گیرد.
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اشتغال نقش مهمی در فرایند بازاجتماعی شدن زندانیان دارد که باید مورد تاکید قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف زندان بندرعباس، اظهار کرد: دوران تحمل حبس زندانیان می‌تواند فرصتی برای ایجاد تغییر و تحول، کسب معنویت و تقویت ارزش‌های دینی و بازگشت سعادتمندانه به آغوش جامعه باشد.
وی در جمع مددجویان فعال قرآنی، قرآن و انس با آن را راه نجات واقعی برشمرد و بر تدبر و تفکر در آیات نورانی قرآن کریم تاکید کرد.
نماینده، ولی فقیه با اشاره به اهمیت نقش اشتغال در فرایند باز اجتماعی شدن زندانیان بر لزوم توسعه اشتغال با همکاری و حمایت صنایع مستقر در استان تاکید کرد و عنوان کرد: اشتغال و حرفه آموزی زندانیان می‌تواند یکی از مهم‌ترین اهداف تحقق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و شرکت‌های بزرگ استان هرمزگان باشد که این مهم با همکاری مسئولان استان پیگیری و اجرا خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده توجه به نیاز‌های جامعه به‌ویژه استان هرمزگان در فرایند حرفه آموزی زندانیان را امری مهم و ضروری برشمرد و خواستار توسعه اشتغال زندانیان با تاکید بر درآمدزایی و اشتغال مولد آن‌ها شد.

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین با اشاره به لزوم حضور روحانیون و مبلغین مذهبی در زندان‌ها خاطرنشان کرد: زندان‌ها بهترین و نیازمندترین گروه هدف جهت تقویت آموزه‌های دینی و گسترش معنویت هستند.

ارسال نظرات