ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۲۶۹۱
رییس جهاددانشگاهی هرمزگان گفت: تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری میان جهاددانشگاهی هرمزگان و سازمان همیاری و شهرداری‌های استان منعقد شد.
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵

به گزارش بازارکار از روابط عمومی جهاددانشگاهی، احمد زاهری رییس جهاددانشگاهی هرمزگان به اهمیت پژوهش و آموزش در دنیای کنونی اشاره کرد و اظهار کرد: پژوهش‌های کاربردی نقش مهمی در ارایه راهکار به متولیان بخش‌های مختلف می‌دهد و جهاددانشگاهی سعی کرده است که با تقویت رویکرد پژوهش کاربردی خود بتواند نقش مهمی در حل مسایل استان هرمزگان ایفا کند.
وی، ارایه آموزش در بخش‌های مختلف را از دیگر ظرفیت‌های جهاددانشگاهی هرمزگان دانست و عنوان کرد: دپارتمان‌های تخصصی جهاددانشگاهی که با حضور اساتید خبره در حال فعالیتند آماده ارایه خدمات آموزشی در بخش‌های مختلف هستند.
رییس جهاددانشگاهی هرمزگان، مهارت افزایی را یکی از راه‌کارهای مهم شغل‌یابی دانست و بیان کرد: افرادی که به تازگی در حال ورود به بازار کار هستند با تقویت خود در زمینه‌های مختلف می‌توانند درصد موفقیت خود را افزایش دهند از طرفی افراد شاغل در مجموعه‌های مختلف نیز می‌توانند با ارتقاء سطح مهارت‌های خود، بهره‌وری را افزایش دهند.
زاهری، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف با دستگاه‌های سطح هرمزگان، تصریح کرد: تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری میان جهاددانشگاهی استان هرمزگان و سازمان همیاری و شهرداری‌های استان هرمزگان منعقد شد.
وی در گفت و گو با ایسنا افزود: این تفاهم‌نامه در راستای توسعه تعاملات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری منعقد شده است و سعی می‌شود از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود دو مجموعه برای افزایش کمی و کیفی بهره گرفته شود که امیدوارم اتفاقات مثبتی را در این حوزه رقم بزند.



برچسب ها:

ارسال نظرات