ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۲۷۱۱
نشست هم اندیشی و هم افزایی که به منظور بررسی روند اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید در روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ در دفتر معاونت اقتصادی استانداری البرز با حضور جناب آقای دودانگه معاون اقتصادی سازمان ملی مهاجرت و دکتر افضلی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز،آقایان مدیرروستا مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مهرپویا مدیر امور شعب بانک ملی استان، راهداری مدیر شرکت های کارافرینی زنجیره های تولید و دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار شد.
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ نشست هم اندیشی و هم افزایی که به منظور بررسی روند اجرای طرح مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید در روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ در دفتر معاونت اقتصادی استانداری البرز با حضور جناب آقای دودانگه معاون اقتصادی سازمان ملی مهاجرت و دکتر افضلی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز،آقایان مدیرروستا مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مهرپویا مدیر امور شعب بانک ملی استان، راهداری مدیر شرکت های کارافرینی زنجیره های تولید و دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار شد.

اجرای طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی

در این نشست در خصوص نظرات اصلاحی، چگونگی اجرای طرح، نحوه همکاری و انجام تعاملات فی مابین به بحث و تبادل نظر پرداختند. . این طرح که با هدف ساماندهی سرمایه های خرد و سرگردان اتباع و مهاجرین خارجی توسط سازمان ملی مهاجرت تهیه و تدوین گردیده به عنوان یک اقدام مهم و تاثیرگذار در استان شروع شده است، لازم به ذکر است؛ این طرح یک طرح اختیاری است و اتباع خارجی با شرکت در این طرح از خدمات تردد، بیمه ای و بانکی بهره مند خواهند شد

برچسب ها:

ارسال نظرات