ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۲۷۴۵
مهندس کامران طهماسبی زاده از کشورمان ایران، بر اساس رای کمیته علمی جهانی به عنوان  100دانشمند برتر حوزه مهندسی نو در جهان در برلین آلمان معرفی شد.
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

مهندس کامران طهماسبی زاده بر اساس رای کمیته علمی جهانی به عنوان  100دانشمند برتر حوزه مهندسی نو در جهان معرفی شد.

به گزارش بازارکار، در سومین کنفرانس بین المللی پژوهش ها و دستاوردهای نو در علوم، مهندسی و فناوری های نوین که با همکاری علمی موسسه واست (WASET) در تاریخ 29 آذر ماه 1402در سالن همایش های بین المللی  Axica در برلین آلمان برگزار شد، مهندس کامران طهماسبی زاده بر اساس رای کمیته علمی جهانی به عنوان  100دانشمند برتر حوزه مهندسی نو در جهان معرفی شد.

این رویداد علمی، با هدف استفاده از نظريات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهي و صنعتي براي برنامه ريزي جهت تقويت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه های مختلف علوم ، مهندسی و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی و بکارگیری تکنولوژی های نوین مهندسی در جهان، در برلین برگزار شد.

در این کنفرانس مهندس کامران طهماسبی زاده از نخبگان کشورمان با ارايه طرح آموزش مهارت فنی جوشکاری به عنوان 100 دانشمند برتر توسط کمیته علمی جهانی معرفی شد.

به گزارش بازارکار، ایشان با دریافت گواهینامه بین المللی شرکت در کنفرانس از موسسه ScienceNordic، دریافت گواهی Wissen، دریافت تندیس کنفرانس و دریافت گواهی از کمیته علمی جهانی تقدیر شد.

 

ارسال نظرات