بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۸۲۳
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد از راه‌اندازی، بهره‌برداری و افتتاح ۲۴۷ طرح در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۸۰۹ میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر خبر داد.
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

«محمدعلی حاتمی‌زاده» در این خصوص اعلام کرد: از تعداد کل این طرح‌ها، ۱۹۸ مورد مربوط به آب و خاک بوده که با اعتباری بالغ بر ۵۶۳ میلیارد ریال باعث اشتغالزایی ۷۸ نفر شده است.

وی با اشاره به چهار طرح آماده بهره‌برداری در بخش باغبانی و گلخانه با اعتبار ۱۹۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۳ نفر در این ایام، از جمله طرح‌های شاخص مورد بهره‌برداری در سال جاری را ۲۰ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتباری بالغ بر ۸۳۳ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی مستقیم ۹۰ نفر اعلام کرد.

حاتمی‌زاده گفت: دهه فجر امسال در حوزه دام و طیور در مجموع شاهد افتتاح و بهره‌برداری ۱۰ طرح با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۸۰۳ میلیارد ریال خواهیم بود که با راه‌اندازی این طرحها ۲۷۹ نفر مشغول بکار خواهند شد.

وی با اشاره به دو طرح تحقیقاتی و ترویجی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی هشت نفر به طور مستقیم، گفت: هفت طرح نیز در حوزه صنایع کشاورزی با اشتغال‌زایی ۵۲۸ نفر با سرمایه گذاری چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی همچنین از افتتاح یک طرح دامپزشکی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، یک طرح در حوزه شیلات و آبزی پروری با اشتغال‌زایی هفت نفر و اعتبار ۱۱ میلیارد ریال و نیز سه طرح در حوزه تعاون روستایی با اشتغال مستقیم هفت نفر با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در پایان خاطرنشان کرد: با راه انداری، بهره‌برداری و افتتاح این طرحها، در مجموع برای یک هزار و ۳۰ نفر در استان اشتغالزایی می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر