بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۸۵۰
دبیر کمیته بسیج ستاد دهه فجر خراسان جنوبی در گفتگو با "خبرگزاری بسیج":
سرهنگ صادق با بیان اینکه در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ۱۱۰۰ برنامه با ۲۸ محور کلی در سطح رده های بسیج خراسان جنوبی برگزار می شود، گفت: در این ایام؛ ۴۹ طرح عمرانی با اعتبار ۵۱۳ میلیارد ریال و ۴۳۱ کارگاه اشتغالزایی با اعتبار ۳۸۴ میلیارد ریال در استان به بهره برداری می‌رسد.
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶

به گزارش بازارکار، سرهنگ دوم پاسدار یاسر صادق دبیر کمیته بسیج ستاد دهه فجر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی، گفت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی هزار و ۱۰۰ عنوان برنامه در ۲۸ محور با رویکرد جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت در سطح رده‌های بسیج سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی؛ ۱۲ بهمن ماه در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود که این مراسم در مرکز استان ساعت ۸:۳۰ در میدان امام خمینی (ره) بیرجند با همکاری و هماهنگی رده‌های بسیج برگزار می‌شود.
صادق، از برگزاری رویداد ملی "ایران قوی" به صورت همزمان در سطح استان خبر داد و گفت: رویداد "ایران قوی" به مدت یک ماه از ۱۰ بهمن آغاز و تا ۱۰ اسفند در طول ایام الله دهه فجر در سطح تمامی رده‌های بسیج استان برگزار می‌شود.
وی در تشریح رویداد ملی "ایران قوی" گفت: پایگاه‌های بسیج استان این رویداد را در ۸ عرصه برگزار می‌کنند و از برنامه‌های تولیدی خود عکس یا فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای تهیه و در گروه استانی "فتح قله ها" بارگذاری می‌کنند و این آثار در سطح ملی جمع آوری و از برگزیدگان تجلیل می‌شود.
معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالرضا (ع) گفت: برپایی ایستگاه انقلاب، اجرای سرود‌های پاتوقی، اکران فیلم و نمایش، برگزاری مسابقه کتابخوانی، نورافشانی در پایگاه‌های بسیج از جمله برنامه‌های فرهنگی و هنری است که در قالب رویداد ملی "ایران قوی" برگزار می‌شود.
دبیر کمیته بسیج ستاد دهه فجر خراسان جنوبی افزود: مجموعه سیر نمایشگاهی پوستر و پرچم تبلیغی مربوط به انقلاب و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان توزیع می‌شود.
صادق، از برگزاری محافل انس با قرآن توسط دارالقرآن‌ بسیج و هیات رزمندگان با همکاری ادارات استان در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: مراسم محوری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی استاد پرویزی؛ روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه ساعت ۱۹ در محل حسینیه جماران بیرجند برگزار می‌شود.
دبیر کمیته بسیج ستاد دهه فجر خراسان جنوبی از برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی، دهه فجر در استان خبر داد و گفت: در این مدت هزار و ۷۰۰ دانشجو از استان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند؛ همچنین ۷۰۰ دانش آموز پسر خراسان جنوبی به اردوی راهیان نور اعزام شدند که در ایام دهه فجر از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند داشت.
وی افزود: در ایام الله دهه فجر ۴۹ طرح عمرانی با اعتبار ۵۱۳ میلیارد ریال و ۴۳۱ کارگاه اشتغالزایی با اعتبار ۳۸۴ میلیارد ریال با ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.
 
توزیع ۳۷۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی در دهه فجر
صادق عنوان کرد: در قالب نهضت خدمات مومنانه ۳ هزار و ۷۵۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد ریال در دهه فجر بین نیازمندان در سطح شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.
دبیر کمیته بسیج ستاد دهه فجر خراسان جنوبی، از اعزام ۳۱۵ گروه جهادی به مناطق روستایی و محروم در دهه فجر خبر داد و گفت: در قالب این اردو‌ها ۳ هزار و ۶۴۰ جهادگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، پزشکی به مردم خدمات جهادی ارائه می‌کنند و همچنین دو نمایشگاه "اقتصاد به توان مردم" در شهرستان‌های بیرجند و سرایان در دهه فجر برپا می‌شود.
وی بیان کرد: آزادسازی زندانیان معسر و جرایم غیر عمد توسط بسیج حقوقدانان خراسان جنوبی، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و بازدید از مراکز صنعتی و پیشرفت های نظام به همت بسیج دانش‌آموزی و بسیج دانشجویی استان، برپایی میز خدمت بسیج توسط اقشار بسیج در سطح مساجد و پایگاه‌های بسیج ادارات خراسان جنوبی و مسابقات ورزشی و همایش های پیاده روی از سوی بسیج ورزشکاران استان همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی برگزار می شود.
 
افتتاح دو مرکز مشاوره مهر خانواده در شهرستان  های بشرویه و نهبندان همزمان با دهه فجر
معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالرضا(ع) از آغاز جشنواره ملی "سرود فجر بسیج" همزمان با دهه فجر در استان خبر داد و گفت: این جشنواره امسال با همکاری مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج خراسان جنوبی و سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می شود که پوستر مرحله استانی این جشنواره در مراسم محوری گرامیداشت ۱۲ بهمن در بیرجند رونمایی خواهد شد.
وی افزود: به یومن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ ۴۵ یادواره شهید از جمله یادواره خانگی شهدا، آبروی محله، یادواره شهدا در سطح مدارس و پایگاه های مقاومت بسیج در ایام الله دهه فجر در استان برگزار می شود.
صادق افزود: در قالب رزمایش دفاعی و امنیتی گردان های رزمی بسیج؛ گشت های محله محور رضویون، ایست و بازرسی، دفاع از مقر در این راستا در دهه فجر برگزار می شود.
دبیر ستاد کمیته بسیج ستاد دهه فجر خراسان جنوبی مطرح کرد: برگزاری میقات صالحین با اجتماع حلقه های صالحین در استان، افتتاح دو مرکز مشاوره مهر خانواده در شهرستان های بشرویه و نهبندان از سوی معاونت اجتماعی سپاه انصارالرضا(ع)، برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه و سبک زندگی و مسابقات فرهنگی و هنری از جمله برنامه های گرامیداشت دهه فجر در خراسان جنوبی است‌.
وی ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا در سطح استان، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه فجر در خراسان جنوبی است.
دبير کمیته بسیج ستاد دهه فجر خراسان جنوبی بیان کرد: برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم نورافشانی در سطح تمامی مساجد، معابر و پایگاه های مقاومت بسیج استان در شب ۲۲ بهمن برگزار می شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر