بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۸۹۳
اشتغال‌زایی مستقیم ۱۴ نفر و غیرمستقیم ۷۰ نفر
همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر کارخانه خوراک طیور در شهرستان بهار با حضور فعالان بخش خصوصی و مسئولان استان با ظرفیت تولید ۳۰ هزار تن در سال به بهره‌برداری رسید.
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

 

به گزارش بازارکار ا خبرگزاری فارس از همدان، کارخانه خوراک طیور نوروزی، صبح امروز در دومین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر با تولید ۳۰ هزار تن در سال و اشتغال‌زایی مستقیم ۱۴ نفر و غیرمستقیم ۷۰ نفر با حضور استاندار همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان دکتر رضا بهراملو به بهره‌برداری رسید. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در این مراسم ضمن قدرانی از تولیدکنندگان اظهار کرد: این واحد تولیدی در قالب زنجیره تولید است و ۲۰ مرغداری در استان را زیر پوشش خود دارد. 

رضا بهراملو با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری طرح ۲۶ میلیارد تومان در مساحت ۵ هزارمترمربع و زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع برآورد شده است افزود: با احداث و افتتاح این واحد بخشی از خوراک طیور استان تامین می‌شود، همچنین پیش‌بینی می‌شود اکثر مرغداران استان زین پس از خوراک طیور استفاده کنند.

وی در ادامه یادآور شد: ۴ میلیون و ۴۸ هزار و ۴۳۰ قطعه جوجه‌ریزی در دی ماه سال جاری انجام شده که این رقم در طول تاریخ جوجه‌ریزی استان بی‌سابقه بوده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، با تاکید بر اینکه این میزان جوجه‌ریزی در ۱۵۶ واحد مرغداری استان انجام شده است افزود: طبق برش شهرستانی کبودراهنگ، نهاوند و اسدآباد بیشترین میزان جوجه‌ریزی در استان را داشتند به طوری که کبودراهنگ با ۲۳۹ درصد تحقق در صدر شهرستان‌ها قرار دارد. 

وی در ادامه گفت: جوجه‌ریزی با این حجم، رکورد استان را نسبت به سال‌های قبل شکسته به نحوی که نگرانی از بابت کمبود مرغ وجود ندارد. 

بهراملو با تاکید بر اینکه زمینه تامین و توزیع مرغ در ایام پایانی سال فراهم است اضافه کرد: با این حجم جوجه‌ریزی مرغ شب عید و ماه مبارک رمضان در استان تامین شده  است. 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تولید، عرضه و نظارت هیچ مشکلی وجود ندارد به ویژه که گوشت مرغ در استان سال گذشته ۵۳ هزار تن و در سال جاری۶۳ هزار تن تولید شده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان  تأکید کرد: میزان جوجه ‌ریزی طی امسال نسبت به سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته است. 

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه در دهه فجر ۹۱ پروژه کشاورزی به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد بیان کرد: افتتاح این طرح‌ها برای یک‌هزار و ۸۵۹ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌کند.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر