بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۹۳۴
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد با بیان این‌که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۹۰۰ میلیارد تومان هزینه شهرک سازی صنعتی در استان یزد انجام شده است، گفت: طی دو سال گذشته سه هزار و ۴۲۷ نفر اشتغال پایدار در شهرک‌های صنعتی استان یزد ایجاد شده است.

به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، مسلم فلاح‌زاده، پیش از ظهر امروز در اولین نشست خبری خود به عنوان مدیرعامل شرک شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: برگزاری تور‌های صنعتی و ارتقاء سطح توانمندی واحد‌های صنعتی از جمله مأموریت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد است.

وی با بیان این‌که ۳۵ شهرک و ناحیه منطقه ویژه اقتصادی مصوب در سطح استان یزد داریم، افزود: از این تعداد ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی فعال بوده و در حال بهره برداری هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی یزد فعالیت یک هزار و ۶۵۸ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک و نواحی صنعتی استان را از جمله مزیت‌های اقتصادی استان یزد دانست و گفت: ۳۳ هزار و ۱۷۲ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد مشغول به فعالیت هستند.

فلاح‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود «آب» را یکی از مهمترین دغدغه‌های شهرک‌های صنعتی استان یزد عنوان و تصریح کرد: از ابتدای راه‌اندازی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد تاکنون بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان برای تقویت و توسعه زیرساختی آن هزینه شده است و برای تأمین مابقی زیرساختی مورد نیاز ۱۸ همت نیاز است.

وی ایجاد شش خوشه صنعتی کاشی و سرامیک، محصولات کنجدی، زیلو، سنگ، طلا و نساجی را از جلمه اقدامات توسعه‌ای شهرک‌های صنعتی استان یزد دانست و بیان کرد: تاکنون ۲۳۳ تور صنعتی و بالغ بر ۱۴۰۹ دوره آموزشی مهارتی، کارشناسی، کارآفرینی و مدیریتی برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد راه‌اندازی پردیس فناوری نوآوری برای استقرار صنایع فناور و نوآور را از دیگر اقدامات در دستور کار این شرکت عنوان کرد و گفت: انرژی خورشیدی و قطعه سازی از جمله صنایع پاک در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد است.

فلاح‌زاده با بیان این‌که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۹۹۵ قرارداد واگذاری داشتیم که ۵۵۶ هکتار زمین تحویل واحد‌های صنعتی شده است، تصریح کرد: ۲۶۳ هکتار زمین به بهره‌برداری رسیده که سه هزار و ۴۲۷ نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

وی خلع ید ۱۶۲ فقره زمین راکد را از جمله اقدامات انجام شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۹۰۰ میلیارد تومان هزینه شهرک سازی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد شده است.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر