ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۲۹۴۷
مجوز استخدام پیمانی نخستین گروه نخبگان طرح شهید موسوی، در ۸ اداره کل انتقال خون استانی از سوی سازمان اداری استخدامی کشور صادر شد.
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون با اعلام این خبر گفت: در این طرح تلاش شد برای بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت استعداد‌های برتر و نخبگان جوان در مشاغل تخصصی سازمان، این نخبگان منتخب در دوره ارزیابی با فرایند‌ها و ماموریت‌های سازمان آشنا شوند.
دکتر بشیر حاجی بیگی ضمن تشکر از همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور و بنیاد ملی نخبگان از مجموعه همکاران اداره کل منابع انسانی در برگزاری موفق طرح جذب نخبگان تقدیر کرد.
وی هدف از اجرای این طرح را تحول در دستگاه‌های اجرایی و ارتقا نظام حکمرانی کشور دانست و اظهار امیدواری کرد با توجه به حیاتی بودن سازمان انتقال خون اجرای این طرح در جهت بهره وری و ارتقای شاخص‌های عملکردی سازمان موثر واقع شود.
شایان ذکر است نخبگان مذکور دوره ارزیابی و مصاحبه تخصصی خود را در سازمان انتقال خون با موفقیت سپری کردند و در آینده‌ای نزدیک پس از انجام فرایند‌های قانونی کارخود را در ادارات کل شروع می‌کنند.
طرح نخبه گزینی شهید موسوی، با اخذ مجوز استخدام ۲ هزار نفر نخبه در دستگاه‌های اجرایی که با هدف جذب و نگهداری سرمایه انسانی استعداد برتر و نخبه دنبال می‌شود، در سال جاری برای اولین بار در سازمان انتقال خون با جذب ۸ تن از نخبگان به اجرا در آمد.

ارسال نظرات