بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

آگهی استخدام

مطالب بیشتر
کد خبر : ۱۵۲۹۷۲
معاون پژوهش آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: در قالب ماده ۲۸ تعداد ۳۶۴ نفر آموزگار، دبیر و هنرآموز در آموزش و پرورش استخدام می شوند.
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

به گزارش بازارکار از مهر، ایمان سبحان نژاد ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از این تعداد، ۱۹۷ نفر آموزگار ابتدایی جذب می‌شود که ۱۱۳ نفر مرد و ۸۴ نفر نیز زن خواهد بود.
وی با بیان اینکه زمان ثبت نام آزمون استخدامی از نهم بهمن تا ۱۵ بهمن ماه پیش بینی شده است، گفت: برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، داوطلبان واجد شرایط در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ می‌توانند برای ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.
سبحان نژاد تصریح کرد: در آزمون دبیری و هنرآموزی سهمیه استان ۱۶۷ نفر است که ۱۰۰ نفر مرد و ۶۷ نفر زن استخدام می‌شوند و آزمون استخدامی برای رشته‌های شغلی آموزگاری در روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و برای رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز نیز در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.
وی افزود: بر اساس جدول زمانبندی که از طریق امور اداری اطلاع رسانی خواهد شد، پس از برگزاری آزمون و اعلام نتیجه از طریق سایت سازمان سنجش، تمهیدات لازم بر اساس اسناد بالادستی و با رعایت تمامی ضوابط و قوانین و تشکیل گار گروه با دبیری مدیریت منابع انسانی و امور اداری برای طی شدن صحیح و دقیق فرآیند مصاحبه تخصصی و گزینش پذیرفته شدگان انجام می‌شود.

ارسال نظرات

کارآفرینان آینده

مطالب بیشتر