ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۲۹۹۱
دومین رویداد تخصصی خدمات روانشناختی و مشاوره مددجویان با عنوان «راه زندگی» با حضور قائم مقام کمیته امداد در استان قم برگزار شد.
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

به گزارش بازارکار از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جعفر صباغیان، قائم مقام رئیس کمیته امداد در دومین رویداد تخصصی خدمات روانشناختی و مشاوره مددجویان در استان قم که با عنوان «راه زندگی» برگزار شد، با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان مهمترین هدف این نهاد است، اظهار کرد: مجموعه مشاوره روانشناختی «رز» در همین راستا تشکیل شده که می‌توان آن را یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد در سال اخیر شمرد.
وی توجه به فقر معنوی افراد را ضروری و از آن به عنوان یکی از برنامه‌های کمیته یاد کرد و گفت: شناسایی و شکوفایی استعدادهای افراد از جمله فعالیت‌هایی است که در حوزه مشاوره باید مورد توجه قرار گیرد.
صباغیان خاطرنشان کرد: موضوع روانشناسی از برنامه‌هایی بوده که در سال‌های اخیر نگاه ویژه‌ای به آن شده و کمیته امداد نیز وظیفه دارد به جامعه هدف خود با توجه به حساسیت‌های موجود در این زمینه، خدمات‌رسانی کند.
قائم مقام کمیته امداد تاکید کرد: در کمیته امداد خدمات فراوانی ارائه می‌شود اما اگر در این خدمات نگاه فرهنگی وجود نداشته باشد، تمام این اقدامات از بین می‌رود و لذا خدمات معنوی و مشاوره‌ای در اولویت کمیته امداد قرار دارد.
وی با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه عنوان کرد: بیشتر خدماتی که در حال حاضر ارائه می‌شود خدماتی هستند که پس از وقوع آسیب ارائه می‌شود، ما توانایی این را داریم که اقدامی پیشگیرانه را جهت تقویت سلامت روانی جامعه هدف خود ارائه کنیم.
صباغیان ابراز کرد: موسسه رز می‌تواند در اقدامات پیشگیرانه فعال باشد و قبل از آن که فردی به معضلی دچار شود آن را شناسایی و در حل مشکل آن قدم برداشته بردارد و فقط در اقدامات پسینی فعال نباشد

برچسب ها:

ارسال نظرات