بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۳۰۴۶
مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان غربی گفت: در «طرح آفتاب» بانک سینا تسهیلات قرض‌الحسنه با سود و کارمزد صفر درصد پرداخت می‌شود.
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

 

به گزارش بازارکار، یونس حیدری در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: بانک سینا با بررسی‌ها و نیاز‌سنجی‌ انجام شده توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار بانک، محصولات خوبی را برای بهره‌مندی مشتریان عرضه کرد که تسهیلات قرض‌الحسنه طرح آفتاب به عنوان یک محصول منحصر به فرد و پر استقبال، یکی از آن‌ها است. 

وی با اعلام اینکه میزان کارمزد و سود این تسهیلات صفر درصد است، ادامه داد:تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی می‌توانند از این تسهیلات که بر‌اساس ضریبی از میانگین معدل موجودی است، به منظور بهره‌مندی خود و یا پرداخت تسهیلات به کارکنان و پرسنل خود استفاده کنند. 

مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان غربی تصریح کرد: افراد می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰۰ هزار‌ ریال نسبت به افتتاح سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز اقدام کنند و از طریق سپرده‌گذاری به مدت یک تا ۱۲ ماه، حداکثر سه میلیارد ریال بر اساس معدل سپرده‌گذاری، تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد دریافت کنند و طی ۶ تا ۴۸ ماه نسبت به بازپرداخت آن اقدام کنند. 

وی افزود: یکی از مزیت‌های مهم این تسهیلات امکان انتقال امتیاز تسهیلات است، به نحوی که اشخاص حقیقی می‌توانند امتیاز وام را به پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر و برادر خود واگذار کنند. 

حیدری ادامه داد: اشخاص و شرکت‌های حقوقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را، به پرسنل زیر مجموعه خود منتقل کنند. 

حیدری با بیان اینکه ژی ۱۰ماهه گذشته سالجاری  تاکنون ۵۷۶ میلیارد ریال  تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در استان توسط بانک سینا پرداخت شده است‌

مدیر بانک سینا منطقه آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: بانک سینا ۱۸۱میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در قالب تبصره ۱۸ به مددحویان کمیته امداد پرداخت کرده است.

ارسال نظرات