ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۵۳۰۹۷
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه با خلاقیت و نوآوری باید از هر فرصت برای شکوفایی استفاده کرد، گفت: ابتکار و خلاقیت در امور بسیار مهم است.
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶



به گزارش ایلنا، محمد کرمی روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه و کلنگ زنی ۲۶۲ پروژه برق سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: ابتکار و خلاقیت در امور بسیار مهم است و مسوولان و نیرو‌های زیر مجموعه در دستگاه‌های اجرایی باید با نوآوری و بکارگیری روش‌های جدید و استفاده از فناوری‌های روز امور خدمت رسانی به مردم را تسهیل کنند.

وی افزود: باید از روزمرگی دوری و به دنبال خلاقیت و نوآوری بود و از حداکثر زمان در ساعت‌های اداری و پرهیز از روزمرگی به مردم خدمت کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نظام اسلامی برای رشد و شکوفایی آمده، اسلام یک دین کامل و جامع و کارآمدترین در تمام حوزه‌ها به شمار می‌رود، از همین جهت کار و کوشش، کسب علم و تفکر را عبادت می‌داند چرا که منجر به رشد و بالندگی خواهد شد.

وی گفت: تلاش شبانه روزی تمام مدیران و کارکنان یکی از انتظارات ما است، اگر کسی نیاز به آموزش دارد باید فرا گیرد در غیر این صورت اگر یاد نگرفت باید برکنار شود.

کرمی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان سرشار از ثروت بوده و محروم نیست، ساخت کارخانه‌ها، توسعه کشاورزی و سایر موارد نشان از آن دارد که به سرعت در حال پیشرفت هستیم و این فکر برخی افراد نسبت به این استان است که محروم بوده وگرنه این منطقه ثروتمند بوده و ظرفیت‌های فراوان دارد.

وی با اشاره به اینکه با خلاقیت و نوآوری باید از هر فرصت برای شکوفایی استفاده کرد، ادامه داد: اقتصاد دریا، ظرفیت سواحل، باغات میوه‌های گرمسیری، حوزه کشاورزی و دامپروری از ظرفیت‌های بکر سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود که بهره‌گیری از مزیت‌های بکر دریا، اقتصاد دریا، مرز، معادن، کشاورزی، صنایع فرآوری و شیلات عامل ایجاد اشتغال، توسعه و ثروت است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با جدیت همه مجموعه‌های ستادی و شهرستانی باید کار را دنبال کنند تا اعتمادسازی و امیدآفرینی رونق گیرد، همچنین به کار‌ها سرعت بیشتری دهید و مشکلات مردم را رفع کنید، این استان به سرعت در حال پیشرفت بوده نباید کار بر روی زمین بماند و منتظر بمانیم.

وی افزود: تولید برق یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم سیستان و بلوچستان است که هم نیاز ما و هم کشور‌های همسایه هست، پنل‌های خورشیدی ظرفیت مناسبی بوده که باید از آن بهره‌مند شد و سرمایه‌گذاران را پای کار آورد، نباید کار را برای سرمایه‌گذار سخت کرد که دلزده شود و در سایر حوزه‌ها یا شهرستان‌ها سرمایه خود را ببرد.

کرمی بیان کرد: در حوزه مدرسه سازی ظرفیت خیران و مردم بسیار اثرگذار هست، بنابراین در هر کاری مردم در میدان بودند موفق بودیم که دوران دفاع مقدس گواه این ادعا است.

وی گفت: توکل بر خدا رمز موفقیت است، باید قدردان فرصت‌ها بود و از مسوولیتی که بر عهده ما واگذار شده به درستی استفاده کرد چرا که در روز قیامت باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.


ارسال نظرات